Saimaan Syöpäyhdistys palvelee myös chatissä

Verkkosivuillemme on avattu Chat-palvelu. Chatissa voi kysyä yhdistyksemme toiminnasta esim. vertaistuesta, ryhmistä tai jäsenasioista. Voimme myös antaa yleisluonteista neuvontaa syöpään ja syöpäriskiin liittyvissä asioissa. Chat-keskustelu on reaaliaikaista ja toteutuu nimettömänä.

”Chat on uusi palvelumme, jonka uskomme entisestään helpottavan yhteydenottamista yhdistyksemme ammattilaisiin. Chat-keskustelu on kätevää: verkkosivuillamme etusivun oikeassa alareunassa on palkki Chat Saimaan Syöpäyhdistys. Klikkaamalla palkkia löydät puhekuplarivin, johon kirjoittamalla voit aloittaa keskustelun neuvontahoitajamme kanssa”, kertoo toiminnanjohtaja Niina Turunen.

Chat sopii esim. tilanteisiin, kun ei ole mahdollisuutta keskustella puhelimitse syöpään liittyvistä asioista tai on muuten vaan helpompi kirjoittaa asiansa. Yhteydenotto chatin kautta toimii silloin paremmin.

”Toivomme, että chat madaltaa kynnystä ottaa meihin yhteyttä. Asian ei tarvitse olla iso, aina kannattaa kysyä!”, Niina kehottaa.

Jokainen keskustelu on täysin luottamuksellinen. Kaikkia työntekijöitämme sitoo vaitiolovelvollisuus. Jos neuvontahoitaja ei ole paikalla vastaamassa, chat on suljettu ja siitä näkyy ilmoitus palkissa. Silloinkin chattiin voi jättää viestin tai yhteydenottopyynnön.

Keskustellaan kirjoitellen. Ota yhteyttä!