Luomihuolipäivät

Yhdistyksemme tavoitteena on vähentää huolta ihomuutoksista sekä lisätä tietoisuutta luomien muutoksista, ultraviolettisäteilyn vaikutuksista ihoon sekä turvallisesta auringonotosta.

Järjestämme luomihuolipäiviä toistaiseksi vain Etelä-Savossa yhteistyössä Etelä-Savon hyvinvointialueen kanssa.

Luomihuolipäivä Savonlinnassa 25.4.2024

Ajanvaraus puhelimitse aukioloaikoinamme arkisin klo 8.30-14:

Saimaan Syöpäyhdistys, neuvontahoitaja Janna Puurunen, puh. 040 767 4033

Luomihuolipäivän tarkastusmaksu on 25 euroa, maksu paikan päällä Saimaan Syöpäyhdistykselle (käteinen/pankkikortti). Tarkastusmaksu kaikille sama, ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Luomihuolipäivä Mikkelissä

Huolestuttavat ihomuutokset tarkastaa hyvinvointialueen ihotautilääkäri, joka antaa tarvittaessa jatkotoimintaohjeet. Tarkastuksen yhteydessä ei tehdä toimenpiteitä. Ilmoitamme tällä sivulla heti, kun seuraavan luomihuolipäivän ajankohta on tiedossa.

Etelä-Karjalan alueen asukkaille

Etelä-Karjalan hyvinvointialueen keskitetty ajanvaraus, puh. 05 352 7260

Voit kysyä iho- ja luomitarkastusta myös omasta työterveyshuollostasi.

Yksityisten ihotautilääkäreiden vastaanotot:

Mehiläinen

Terveystalo

Syöpäjärjestöjen sivustoilta voit lukea lisää, miten ja miksi luomia kannattaa tarkkailla.

Tarkkaile luomiasi

Lue lisää ihosyövästä