Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Länsi-Savon ja Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Käsityökerho (käsitöitä, kahvia ja keskustelua) kokoontuu neuvontapalvelun tiloissa (Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli) keskiviikkona 28.11.2018 klo 14 – 16. Vuonna 2019 ensimmäinen kerho on ke 23.1.2019.

Joulupuurotilaisuus on Ravintola Vinossa ti 4.12.2018 alkaa klo 18.00 (puuro, kahvi ja torttu). Tilaisuudessa esiintyy Essoten oma bändi SEKO. Hinta jäsen 10,- ja ei jäsen 15,- maksu peritään paikan päällä, varaa tasaraha. Mukaan mahtuu 70 hlöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset Irmalle 29.11.2018 mennessä puh. 0440 867 009.

Kevätkaudella tulossa tuolijumppaa neuvontapalvelun tiloissa max. 15 hlö. Alkaa helmikuulta joka toinen viikko. Aikatauluista tiedotetaan tarkemmin.

Vuosikokous on ke 23.1.2019 klo 16.15 neuvontapalvelun tiloissa käsityökerhon jälkeen. Kaikki tervetulleita mukaan.

MIKKELIN SEUDUN OSASTON MENNEITÄ TAPAHTUMIA

Draamapedagogi Lasse Kantola luennoi 11.4.2018 Mikkelissä aiheesta Kohtaa ihminen – älä sairautta. Hieno ja puhutteleva luento täydelle salille Mikkelin keskussairaalan auditoriossa.

Varainhankintaa Mikkomarkkinoilla 2017 – Roosa nauhoja myymässä Pirjo Strandén.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  → Yhteystiedot