Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Tule mukaan nauttimaan Kreivitär Mariza -operetista Mikkelin Mikaeliin su 24.11.2019 klo 13.00. Päärooleissa: Jyrki Anttila & Anu Hälvä. Hinta on jäsenille 38,- ja ei jäsenille 45,- sisältää väliaikatarjoilun. Maksu paikan päällä, joten varaa tasaraha! Sitova ilmoittautuminen 20.10.2019 mennessä Pirkolle puh. 044 094 8485 tai s-posti pirkkot.ronkko(at)gmail.com. Tervetuloa!

Käsityökerho kokoontuu kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 14-16. neuvontapalvelun tiloissa. Syyskausi 2019: 25.9., 30.10. ravitsemustietoa kertoo Seija Kohvakka ja 27.11.2019 klo 14.

Toivottu ja odotettu lymfajumppa tiistaisin 17.9., 1.10., 15.10., 29.10., 19.11. ja 3.12. alkaen klo 16.30, ohjaajana Leena Räisänen. Hinta 40 €, maksetaan käteisellä ensimmäisellä kerralla, varaa sopiva raha. Ryhmään sitovat ilmoittautumiset koko syyskaudeksi. Myöhemmin liittyneiden ryhmämaksut on 5 krt 40 €; 4 krt 35 €; 3 krt 25 €, 2 krt 20 € ja 1 käyntikerta 10 €. Ryhmän koko max. 8 henkilöä. Paikkana on neuvontapalvelu (Porrassalmenkatu 13 B, 2. krs.) Ilmoittautumiset Liisalle puh. 040 767 4048 tai sähköpostitse liisa.kautto@sasy.fi. Huom! Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan! Seuraa ilmoitteluamme järjestöpalstalta ja Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivuilta.

MIKKELIN SEUDUN OSASTON MENNEITÄ TAPAHTUMIA

Joulupuuro tilaisuutta vietettiin 4.12.2018 Ravintola Vinossa erilaisissa tunnelmissa. Essoten oma bändi Seko tarjosi meille viihdyttävän musiikkikimaran vuosien takaa.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolainen piti luennon syöpähoitojen mahdollisista vaikutuksista imusuonistoon Mikkelin keskussairaalan (Essote) auditoriossa runsaalle kuulijakunnalle helmikuussa 2019.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot