Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Huom! Fascia-jumppaa jälleen toukokuussa!

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta (pdf), päivitetty 11.12.2020

Mikkelin seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Osaston toiminnasta tiedotetaan Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäydistyksen paikallisosaston kotisivulla.

Käsityökerho

Käsityökerho kokoontuu kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 14-16 Saimaan Syöpäyhdistyksen  neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Käsityökerho on tauolla keväällä 2021.

Liikunta

Osasto järjestää ohjattua liikuntaa syöpäpotilaille. Liikuntaryhmät  ja -tapahtumat ja niihin ilmoittautumisesta tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat tarkentuvat.

Lihaskalvo (fascia) -jumppa Kyyhkylässä

Kevätkauden 2021 fasciajumppaa Kyyhkylässä jatketaan toukokuussa keskiviikkoisin klo 16.30 – 17.30: 5.5; 12.5.; 19.5. ja 26.5. Ohjaajana toimii fysioterapeutti Anita Ikonen. Osallistumismaksu 7 euroa/hlö. Paikka Kyyhkylän liikuntasali (Kyyhkyläntie 9, 50700 Mikkeli), jonne omatoiminen kuljetus. Ilmoittaudu etukäteen Pirkolle, puh. 0440 948 485  tai pirkkot.ronkko@gmail.com. Kaikki ovat tervetulleita!

Fascia jumppa Mikkeli toukokuu 2021 (pdf-esite)

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Mikkelin osasto järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan!

Mikkelin osaston tapahtumia viime vuosilta

Seko-niminen bändi esittää yleisölle musiikkia.

Joulupuuro 4.12.2018 Ravintola Vinossa. Essoten oma bändi Seko tarjosi viihdyttävän musiikkikimaran vuosien takaa.

Luennoitsija puhuu ja seinälle on heijastettu tekstiä imusuoniston tehtävistä.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolaisen luento syöpähoitojen vaikutuksista imusuonistoon helmikuussa 2019.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot