Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Länsi-Savon ja Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Osaston seuraava tapaaminen ma 16.4. klo 16.30 neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B.

Käsityökerho (käsitöitä, kahvia ja keskustelua) Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, keskiviikkoisin klo 14 – 16. Kerhon ohjaajina toimivat paikallisosaston naiset. Kevään 2018 kokoontumiset: ke 31.1. ja ke 28.2. ja ke 28.3. ja ke 25.4.

AJANKOHTAISTA

Jooga, Outi Öhman, YogaSoul Sali, Maaherrankatu 21 (katutaso) keskiviikkoisin 18.4; 25.4. ja 2.5.2018 klo 17.00 – 18.30, omavastuuhinta 30,-/kaikki kolme kertaa. Ilmoittautuminen Pirkolle puh. 0440 948 485 tai s-posti pirkkot.ronkko(at)gmail.com. Paikalle voi tulla myös ilman ilmoittautumista. Ota oma jumppa-alusta ja juomapullo mukaan.

Retki Juvalle ke 9.5.2018. Lähtö on klo 12.00 Marskin patsaalta ja paluu klo 17.00/18.00, yhdessä Savon Ilcon kanssa. Omakustannushinta 20 €. Maksu peritään menomatkalla bussissa, varaa tasaraha. Ilmoittautuminen ke 2.5.2018 mennessä Virpille iltaisin puh. 040 722 8998 tai s-posti virmasuu(at)gmail.com.

Kauden päättäjäiset to 24.5.2018 Mikkelipuisto Ravintola Greenerissä klo 18.00. Ilmoittautumiset 16.5.2018 mennessä Leenalle puh. 015 171 717 tai 040 701 2002.

Jättikirppis su 17.6.2018. Paikallisosastolla ja Savon Ilcolla on yhteinen myyntipöytä, jonne tavaroita voi tuoda myyntiin paikallisosastojen toimintaa tukemaan. Hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä, tavaroita, astioita, laukkuja, koruja ja leluja voi tuoda suoraan torille myyntipisteeseen. Tavaroita otetaan vastaan klo 9.00 alkaen. Kiitos.

Lasse Kantola 11.4.2018 Mli

Tervetuloa osallistumaan!

MIKKELIN SEUDUN OSASTON TAPAHTUMIA

Draamapedagogi Lasse Kantola luennoi 11.4.2018 Mikkelissä aiheesta Kohtaa ihminen – älä sairautta. Hieno ja puhutteleva luento täydelle salille Mikkelin keskussairaalan auditoriossa.

Varainhankintaa Mikkomarkkinoilla 2017 – Roosa nauhoja myymässä Pirjo Strandén.