Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Länsi-Savon ja Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Käsityökerho (käsitöitä, kahvia ja keskustelua) Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, keskiviikkoisin klo 14 – 16. Kerhon ohjaajina toimivat paikallisosaston naiset. Kevätkausi 2018 on päättynyt.

AJANKOHTAISTA

Jättikirppis su 17.6.2018. Paikallisosastolla ja Savon Ilcolla on yhteinen myyntipöytä, jonne tavaroita voi tuoda myyntiin paikallisosastojen toimintaa tukemaan. Hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä, tavaroita, astioita, laukkuja, koruja ja leluja voi tuoda suoraan torille myyntipisteeseen. Tavaroita otetaan vastaan klo 9.00 alkaen. Kiitos!

Jooga, Outi Öhman; Syksyn jooga on ke 29.8. klo 17 – 18.30. YogaSoul Sali, Maaherrankatu 21, omavastuu 10,-/hlö maksetaan paikan päällä. Ota oma jumppa-alusta ja juomapullo mukaan.

Tervetuloa osallistumaan!

MIKKELIN SEUDUN OSASTON TAPAHTUMIA

Draamapedagogi Lasse Kantola luennoi 11.4.2018 Mikkelissä aiheesta Kohtaa ihminen – älä sairautta. Hieno ja puhutteleva luento täydelle salille Mikkelin keskussairaalan auditoriossa.

Varainhankintaa Mikkomarkkinoilla 2017 – Roosa nauhoja myymässä Pirjo Strandén.