Mikkeli

Mikkelin seudun toimikunta järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

Mikkelin seudun toimikunta

Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Riina Lappalainen
s-posti riina.lappalainen1@surffi.fi

Pia Pulliainen
puh. 050 350 7153, s-posti pulliainen.pia@gmail.com

Toimikunta tiedottaa tapahtumista Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin paikallistoiminnan kotisivulla.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot

Kulttuuri- ja retkitoimintaa

Mikkelin toimikunta järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Ihmisiä keilahallissa keilaamassa.

Kokeiltiin keilausta Mikkelin Keilakukossa 15.2.2024

Mikkelin seudun osaston pikkujoulut vietettiin joulukuussa 2022 ravintola Vaiha Rokkalassa. Syötiin joulupuurot ja vietettiin mukava ilta Seko-bändin seurassa.

Osaston pitkäaikainen puheenjohtaja Pirkko Rönkkö siirsi vastuun seuraajilleen joulukuussa 2022.