Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Mikkelin seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Osaston toiminnasta tiedotetaan Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivulla.

Käsityökerho

Käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Syksyn 2021 kokoontumispäivistä ilmoitetaan myöhemmin.

Liikunta

Osasto järjestää ohjattua liikuntaa syöpäpotilaille. Liikuntaryhmät  ja -tapahtumat ja niihin ilmoittautumisesta tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat tarkentuvat.

Lihaskalvo (fascia) -jumppa Kyyhkylässä

Fascia-jumppaa Kyyhkylässä, ohjaajana toimii fysioterapeutti Anita Ikonen. Osallistumismaksu 7 euroa/hlö. Paikka Kyyhkylän liikuntasali (Kyyhkyläntie 9, 50700 Mikkeli), jonne omatoiminen kuljetus. Ilmoittaudu etukäteen Pirkolle, puh. 0440 948 485  tai pirkkot.ronkko@gmail.com. Kaikki ovat tervetulleita! Syksyn 2021 aikataulusta ilmoitetaan myöhemmin.

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Mikkelin osasto järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan!

Mikkelin osaston tapahtumia viime vuosilta

Seko-niminen bändi esittää yleisölle musiikkia.

Joulupuuro 4.12.2018 Ravintola Vinossa. Essoten oma bändi Seko tarjosi viihdyttävän musiikkikimaran vuosien takaa.

Luennoitsija puhuu ja seinälle on heijastettu tekstiä imusuoniston tehtävistä.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolaisen luento syöpähoitojen vaikutuksista imusuonistoon helmikuussa 2019.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot