Mikkeli

Mikkelin seudun toimikunta järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Toimikunnan käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Mikkelin seudun toimikunta

Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Riina Lappalainen
s-posti riina.lappalainen1@surffi.fi

Pia Pulliainen
puh. 050 350 7153, s-posti pulliainen.pia@gmail.com

Toimikunnan toiminnasta tiedotetaan Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivulla.

Fascia – lihaskalvojumppa

Ohjaajana toimii fysioterapeuttiopiskelija Niina Haikonen. Osallistumismaksu on 8 euroa/hlö/kerta. HUOM! Fascia-jumppa on nyt Mikkelin keskustassa Omatorilla, Porrassalmenkatu 21, 2.krs, sisäänkäynti kävelykadun puolelta. Paikkoja on rajoitetusti. Voit kysyä tilannetta Pirkolta: puh. 0440 948 485 tai pirkkot.ronkko(at)gmail.com.

Keskustelu- ja käsityökerho

Käsitöitä, kahvia ja keskustelua. Kerhotapaamiset Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Tervetuloa!

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Joulupuuro to 8.12.2022

Mikkelin seudun osaston joulupuuroiltaa vietettiin torstaina 8.12. klo 18 alkaen ravintola Vaiha Rokkalassa. Mukavaa rupattelua ja yhdessä oloa Seko-bändin seurassa. Mikkelin seudun osaston pitkäaikainen puheenjohtaja Pirkko Rönkkö siirsi vastuun seuraajilleen.

Mikkelin toimikunta järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot