Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Mikkelin seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Osaston toiminnasta tiedotetaan Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivulla.

Fascia – lihaskalvojumppa

10 ohjattua Fascia-jumppakertaa torstaisin 15.9. – 1.12.2022. Ohjaajana toimii fysioterapeuttiopiskelija Niina Haikonen. Osallistumismaksu on 8 euroa/hlö/kerta. HUOM! Fascia-jumppa on nyt Mikkelin keskustassa Omatorilla, Porrassalmenkatu 21, 2.krs, sisäänkäynti kävelykadun puolelta. Paikkoja on rajoitetusti. Voit kysyä tilannetta Pirkolta: puh. 0440 948 485 tai pirkkot.ronkko(at)gmail.com.

Keskustelu- ja käsityökerho

Käsitöitä, kahvia ja keskustelua. Kerhotapaamiset Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Syyskaudella 2022 kokoonnutaan keskiviikkoisin klo 13-15: 19.10., 23.11. ja 14.12. Tervetuloa!

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Mikkelin osasto järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot