Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Stranden
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Tapahtumista ilmoitetaan Länsi-Savon järjestöpalstalla ja kausiohjelman voi noutaa Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin neuvontapalvelusta. Muutokset mahdollisia.

Käsityökerho (kahvia, keskustelua ja käsitöitä) kokoontuu kerran kuukaudessa Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Kerhon ohjaajina ovat Paula Suhonen ja paikallisosaston naiset.

Kevätkausi 2017:

• keskiviikko 25.1. klo 14-16
  • keskiviikko 22.2. klo 14-16
  • keskiviikko 22.3. klo 14-16
  • keskiviikko 19.4. klo 14-16

AJANKOHTAISTA

Kevätkauden päättäjäiset la 13.5.2017 Juhanalan kartanossa Joroisissa. Matkaan lähtö Mikkelin Matkakeskuksesta (Mannerheimintie 1) klo 10.00. Kartanon historian esittely ja kevyt keittolounas, jonka jälkeen on tutustuminen kasvihuoneisiin (15 kpl) ja mahdollisuus tuotteiden ostamiseen. Pullakahvit ovat puutarhakierroksen lomassa. Arvioitu saapumisaika Mikkeliin on klo 15.30. Koko paketin hinta 12,-/hlö. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro mahdollisesta ruokavaliosta. Rahastus bussissa, joten varaa tasaraha!
Ilmoittautuminen 4.5.2017 mennessä
Pirkolle puh. 044 094 8485 tai s-posti pirkkot.ronkko(at)gmail.com. Tervetuloa!

Jättikirppis su 2.7.2017. Paikallisosastolla on myyntipöytä, jonne tavaroita voi tuoda myyntiin paikallisosaston toimintaa tukemaan. Hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä, tavaroita, astioita, laukkuja, koruja ja leluja voi tuoda suoraan torille myyntipisteeseen. Tavaroita otetaan vastaan klo 9.00 alkaen. Kiitos.

Tutustumme Mikkelin teatteritaloon pe 28.4.2017, eri työpisteisiin sekä teatterin ammatteihin klo 17.30 ja esitys Tuntematon sotilas klo 19.00. Koko paketin hinta 20,-/hlö ja ei jäsen 24,-/hlö sisältää esittelyn, kahvituksen ennen esitystä ja teatterilipun. Mahdollisuus tulla mukaan pelkästään tutustumiskierrokselle ja kahville klo 17.30, tällöin hinta on 4,-/hlö ja ei jäsen 6,-/hlö. Varaa tasaraha! Ilmoittautumiset 6.4.2017 mennessä Pirkolle puh. 044 094 8485 tai s-posti pirkkot.ronkko(at)gmail.com. Tervetuloa!