Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Stranden
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Tapahtumista ilmoitetaan Länsi-Savon järjestöpalstalla ja kausiohjelman voi noutaa Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin neuvontapalvelusta. Muutokset mahdollisia.

Käsityökerho (kahvia, keskustelua ja käsitöitä) kokoontuu kerran kuukaudessa Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Kerhon ohjaajina ovat Paula Suhonen ja paikallisosaston naiset. Kevätkausi 2017 on päättynyt, syksyn kerhopäivät ilmoitetaan myöhemmin.

AJANKOHTAISTA

Jättikirppis su 2.7.2017. Paikallisosastolla on myyntipöytä, jonne tavaroita voi tuoda myyntiin paikallisosaston toimintaa tukemaan. Hyväkuntoisia vaatteita, kenkiä, tavaroita, astioita, laukkuja, koruja ja leluja voi tuoda suoraan torille myyntipisteeseen. Tavaroita otetaan vastaan klo 9.00 alkaen. Kiitos.