Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Länsi-Savon ja Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Toivottu virkistäytyminen teatterissa esitys Veljeni Leijonamieli la 13.4.2019 klo 13.00. Jäsen 20,- ja ei jäsen 25,-. Ilmoittautumiset to 21.3.2019 mennessä Irmalle puh. 0440 867 009.

Käsityökerho (käsitöitä, kahvia ja keskustelua) neuvontapalvelun tiloissa (Porrassalmenkatu 13 B) kerran kuukaudessa keskiviikkona klo 14 – 16, 27.2. Susanna Tuominen kertoo taideterapiamuodoista ja masedesign heijastavien tuotteiden esittely/Pirjo Heinikainen (myynti syöpäpotilaiden hyväksi), 27.3. Tupperware tuotteiden esittely/tilaus/Hanna Vähäsöyrinki ja 24.4.2019 kahvivieraana kirurgi Niilo Härkönen.

Ohjattu tuolijumppa syöpäpotilaille. Helppoa ja kevyttä niin miehille kuin naisille. Vetäjänä on Kunto- ja terveysliikunnan kehittäjä Liisa Haikonen. Torstaina 7.2; 14.2; 7.3; 28.3; 11.4 ja 25.4.2019 klo 14.30 – 15.15. Jäsenille ilmainen. Kokoontuminen neuvontapalvelun tiloissa (Porrassalmenkatu 13 B).

Mikkelin osasto järjestää osaston jäsenille keilailutapahtuman. Vaihtoehtopäivät ovat ke 8.5. tai to 9.5. Kullakin päivänä on kaksi eri kellonaikaa. Valitaan tietty päivä ja kellonaika johon tulee eniten osallistujia. Yhteyshenkilö Pirkko, puh. 044 094 8485
 —>Lisätietoja

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan! Seuraa ilmoitteluamme järjestöpalstalta ja Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivuilta.

MIKKELIN SEUDUN OSASTON MENNEITÄ TAPAHTUMIA

Joulupuuro tilaisuutta vietettiin 4.12.2018 Ravintola Vinossa erilaisissa tunnelmissa. Essoten oma bändi Seko tarjosi meille viihdyttävän musiikkiakimaran vuosien takaa.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolainen piti luennon syöpähoitojen mahdollisen vaikutuksen imusuomiston kannalta 6.2.2019 Mikkelin keskussairaalan (Essote) auditoriossa runsaalle kuulijakunnalle.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  → Yhteystiedot