Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Mikkelin seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Osaston toiminnasta tiedotetaan Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä täällä Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivulla.

Tervetuloa osaston 40-vuotisjuhlaan

Mikkelin seudun paikallisosasto täyttää 40 vuotta! Tapausta juhlistetaan lauantaina 20.11.2021 Mikkelin Teatterilla. Kahvit, juhlapuheet ja rupattelut alkavat klo 17:30 ja klo 19 siirrytään teatterisaliin katsomaan esitystä Tenorit liemessä. Ilmoittautuminen tilaisuuteen 20.10. mennessä Pirkolle puh. 0440 948 485 tai pirkkot.ronkko@gmail.com. Osallistumismaksu 15 € yhdistyksen jäseniltä, muilta 34 €. Maksetaan suoraan yhdistyksen tilille FI49 5271 0420 3144 20.

Kutsu Mikkelin seudun paikallisosaston 40v juhlaan (pdf-tiedosto)

Käsityökerho

Käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Käsityökerho on toistaiseksi tauolla.

Liikunta

Osasto järjestää ohjattua liikuntaa syöpäpotilaille. Liikuntaryhmät  ja -tapahtumat ja niihin ilmoittautumisesta tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat tarkentuvat.

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Mikkelin osasto järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan!

Mikkelin osaston tapahtumia viime vuosilta

Seko-niminen bändi esittää yleisölle musiikkia.

Joulupuuro 4.12.2018 Ravintola Vinossa. Essoten oma bändi Seko tarjosi viihdyttävän musiikkikimaran vuosien takaa.

Luennoitsija puhuu ja seinälle on heijastettu tekstiä imusuoniston tehtävistä.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolaisen luento syöpähoitojen vaikutuksista imusuonistoon helmikuussa 2019.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot