Heinola

Heinolan seudun osastolla on kuukausitapaamiset Heinolan Kristiinakodilla. Osasto järjestää erilaisia tapahtumia toimintavuoden varrella.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Heinolan seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Anja Vahteristo-Järvinen
puh. 040 559 1030, sähköposti anja.vahteristo.jarv@gmail.com

1. sihteeri Matti Hirvijärvi, puh. 040 572 9255

2. sihteeri Marja-Leena Ahtiainen, tiedottaja
sähköposti mallu.ahtiainen@gmail.com

Vuonna 2017 Heinolan seudun osasto täytti 40 vuotta. Toiminta jatkuu edelleen vireänä. Osaston toiminnasta voi tiedustella osaston puh.joht. Anja Vahteristo-Järviseltä.

Kuukausikokoukset

Heinolan osasto kokoontuu joka kuukauden toisena tiistaina klo 18 Kristiinakodin kerhotilassa, osoite Lampikatu 7, Heinola. Tervetuloa myös uudet osanottajat! Syyskauden 2020 tapaamisista ilmoitetaan syyskuun alkupuolella.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot