Lahjoita

Tukemalla Saimaan Syöpäyhdistyksen toimintaa tuet läheistäsi: puolisoasi, lastasi, työkaveriasi tai ystävääsi syövän keskellä. Syöpä on liian iso taakka kannettavaksi yksin. Lahjoitukset mahdollistavat työmme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Voit valita sinulle sopivimman tavan tukea tärkeää työtämme. Pienelläkin lahjoituksella on merkitystä! Kiitos tuestasi!

Verkkokauppa

Klikkaa itsesi verkkokauppaamme alla olevasta linkistä, ostamalla tuotteen tuet paikallista syöpätyötä.

Verkkokauppaan

Kertalahjoitus

Pienikin lahjoitus on tärkeä. Näin voit tukea työtämme. Tee kertalahjoitus verkkopankissasi tästä

Tee tekstiviestilahjoitus

LAHJOITA 1€, lähetä tekstiviesti 1 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 5€, lähetä tekstiviesti 5 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 10€, lähetä tekstiviesti 10 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 20€, lähetä tekstiviesti 20 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 30€, lähetä tekstiviesti 30 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 40€, lähetä tekstiviesti 40 TUKENA numeroon 16588

MobilePay-lahjoitus

Lahjoita haluamasi summa numeroon 19196.

Tee tilisiirto keräystilille

Voit lahjoittaa myös tekemällä tilisiirron keräystilillemme
Kirjoita viestikenttään: Lahjoitus.

Tee lahjoitus Facebook-sivumme Lahjoita -painikkeen kautta

Lahjoita painike Facebook sivullamme: Saimaan Syöpäyhdistys Facebookissa

Merkkipäivälahjoitus

Toivotko, että merkkipäivääsi muistettaisiin kukkien ja lahjojen sijasta Saimaan Syöpäyhdistykselle tehdyllä lahjoituksella? Merkkipäivälahjoitukset mahdollistavat syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tueksi tehtävää työtä.

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme lahjoittajien nimet ja lahjoitusten yhteissumman, joten ilmoitattehan meille yhteyshenkilön jolle voimme tiedon toimittaa.
Voit kysyä lisätietoa ja -ohjeita toimistostamme, puh. 05 451 3770 tai saimaa@sasy.fi.

Merkkipäivälahjoituksen voi tehdä tilille: Etelä-Karjalan Osuuspankki FI34 5620 0920 5391 02.
Merkitse tilisiirtoon saajaksi: Saimaan Syöpäyhdistys ry
Kirjoita viestikenttään: Merkkipäivälahjoitus. Huomioitavan henkilön nimi.

Merkkipäiväsi kunniaksi voit myös perustaa keräyksen Facebookissa sivuiltamme:

Saimaan Syöpäyhdistys Facebookissa

Muistolahjoitus

Saimaan Syöpäyhdistykselle osoitetun muistolahjoituksen kautta voitte kunnioittaa edesmenneen muistoa. Yhteisellä keräyksellä voi kukkien ja yksittäisten adressien sijasta tukea Saimaan Syöpäyhdistyksen työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Muistolahjoitukseen osallistuva voi tehdä lahjoituksen suoraan Saimaan Syöpäyhdistyksen keräystilille:

Merkitse tilisiirtoon saajaksi: Saimaan Syöpäyhdistys ry
Kirjoita viestikenttään: Muistolahjoitus. Henkilön nimi, jonka muistoa lahjoituksella kunnioitetaan.

Kiitokseksi tärkeästä lahjoituksesta välitämme mielellämme tiedon muistolahjoituksen tehneistä sekä yhteissummasta. Tätä varten tarvitsemme yhteyshenkilön nimen ja yhteystiedot. Ilmoitattehan yhteyshenkilön tiedot yhdistyksen toimistoon puh. 05 451 3770 tai saimaa@sasy.fi.

Yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on hyvä tapa tukea syöpään sairastuneiden ja läheisten hyväksi tehtävää työtä Saimaan Syöpäyhdistyksen alueella ja kantaa yhteiskuntavastuuta. Yrityslahjoituksilla mahdollistetaan asiantuntevia ja maksuttomia palveluita syöpään sairastuneille ja läheisille, jotta kenenkään ei tarvitse jäädä yksin, kun syöpä koskettaa.

Lahjoitus verkkopankin kautta

Tästä voit tehdä yrityslahjoituksen verkkopankissa. Saat maksutositteen sähköpostiisi.

Tekstiviestilahjoitus

Yritys voi tehdä tekstiviestilahjoituksen.

LAHJOITA 1€, lähetä tekstiviesti 1 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 5€, lähetä tekstiviesti 5 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 10€, lähetä tekstiviesti 10 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 20€, lähetä tekstiviesti 20 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 30€, lähetä tekstiviesti 30 TUKENA numeroon 16588
LAHJOITA 40€, lähetä tekstiviesti 40 TUKENA numeroon 16588

Vapaavalintainen summa keräystilillemme

Yritys voi lahjoittaa valitsemansa summan Saimaan Syöpäyhdistyksen keräystilille.

Kirjoita viestikenttään: Yrityslahjoitus.

Yrityksen luvalla kiitämme lahjoituksesta julkisesti viestintäkanavissamme.

Yhteisöjäsenyys

Yritys voi liittyä yhteisöjäseneksemme. Yhteisöjäsenmaksu on 100 €/vuosi.
 Liity jäseneksemme tästä

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksilla on suuri merkitys Saimaan Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Yleishyödyllisenä yhteisönä Saimaan Syöpäyhdistyksen ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten lahjoitus käytetään täysmääräisenä toimintaamme. Testamentissasi voit ohjata Saimaan Syöpäyhdistykselle koko omaisuutesi tai osuuden siitä. Testamenttituotot käytämme syöpää sairastavien ja heidän läheistensä tukemiseen, sekä terveyden edistämiseen Lappeenrannan, Mikkelin, Pieksämäen ja Savonlinnan seuduilla. Meille testamentatessa tulee lukea saajana Saimaan Syöpäyhdistys.
Jos harkitset testamentin tekoa, voit ottaa yhteyttä lakimieheen. Myös me autamme mielellämme.

Keräyslupa

Saimaan Syöpäyhdistyksellä on Poliisihallituksen myöntämä keräyslupa: RA/2022/293. Keräyslupa on voimassa 28.2.2022 alkaen Saimaan Syöpäyhdistyksen toimialueella. Kerättyjä varoja käytetään jo keräyksen aikana.

Lahjoitetut varat käytetään syöpään sairastuneiden ja läheisten tukityöhön Saimaan Syöpäyhdistyksen toimialueella. Kiitos, että olet kanssamme auttamassa heitä, joiden elämää syöpä haastaa.

Osallistu kampanjan toteutukseen tai järjestä keräys

Haluaisitko osallistua varainhankintaamme esim. järjestämällä ystäviesi kanssa pienen hyväntekeväisyystapahtuman, kävelemällä/pyöräilemällä kilometrihinnoin, tai mikä tapa olisi omaa sydäntäsi lähellä? Ota yhteys toiminnanjohtaja Niina Turuseen, puh. 040 767 4049 tai niina.turunen@sasy.fi.

Meneehän lahjoitukseni varmasti perille?

Saimaan Syöpäyhdistys ry kerää varoja syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukityöhön sekä syövän ennaltaehkäisyyn ja terveyden edistämiseen. Yhdistys vastaa siitä, että keräyksen tuotto käytetään lyhentämättömänä ilmoitettuun tarkoitukseen.

Keräyskulut ovat pienet, ne syntyvät lähinnä pienistä materiaalihankinnoista sekä keräysten markkinoinnista.