Jätä sydänjälki.

Ostamalla Saimaan Syöpäyhdistyksen Sydänjälki-tuotteita olet tukemassa läheistäsi: puolisoasi, lastasi, työkaveriasi tai ystävääsi syövän keskellä. Syöpä on liian iso taakka kannettavaksi yksin.

Kampanjalogo. Sydän, jossa lukee Pieksämäki, Mikkeli, Savonlinna, Lappeenranta.

Kuljemme syöpään sairastuneen ja hänen läheisensä rinnalla sairauden kaikissa vaiheissa. Tarjoamme maksutonta tukea, esimerkiksi kiireettömiä keskusteluhetkiä neuvontahoitajan kanssa, tukihenkilöitä, vertaistukiryhmiä ja erilaisia kursseja.

Klikkaa itsesi verkkokauppaan alla olevasta linkistä, niin pääset jättämään oman Sydänjälkesi.

Osta Sydänjälki-tuote verkkokaupassamme

Yhteistyössä kanssamme

Kiitämme lämpimästi yhteistyökumppaneitamme, jotka toteuttivat kanssamme Sydänjälki-kampanjan keväällä 2021.

Logo, jossa teksti Hurmaa.Logo, jossa teksti sorja productions.Logo, jossa teksti kuviopaja.

”Olemme sydämellä mukana tekemässä hyvää ja koemme pro bono -työn erittäin merkitykselliseksi. Auttamisen lisäksi saamme siitä hyvää mieltä myös itsellemme. Siksi teemme sitä yhdessä aina silloin tällöin.”

Katja Lamminen, Markkinointi Hurmaa Oy
Saara Raudasoja, Sorja Productions
Tea Kuikko, Kuviopaja Oy

Testamenttilahjoitukset

Yhdistyksellämme on oikeus ottaa vastaan testamenttilahjoituksia. Testamenttilahjoitus on Saimaan Syöpäyhdistykselle verovapaa.

Testamentissasi voit ohjata Saimaan Syöpäyhdistykselle koko omaisuutesi tai osuuden siitä. Testamentin voi tehdä itse. Sen laadinnassa on kuitenkin hyvä käyttää asiantuntijana lakimiestä, koska testamentin tulee täyttää asiakirjalta vaadittavat muotomääräykset. Alempana tällä sivulla on lisätietoa testamentin tekemisestä.

Tietoa testamentin tekemisestä

Laatimalla testamentin annat jälkipolville ohjeen siitä, miten haluat omaisuuttasi käytettävän. Mikäli sinulla ei ole perillisiä, siirtyy omaisuutesi suoraan valtiolle, ellet ole tehnyt testamenttia.

Nämä ohjeet on hyvä muistaa, kun laadit testamenttia:

• Testamentin voi tehdä yksin tai puolison kanssa. Tekijän tulee olla 18 vuotta täyttänyt.
  • Testamentti tulee aina laatia kirjalliseen muotoon, se tulee allekirjoittaa ja oikeaksi todistaa.
  • Testamenttiin tarvitaan kaksi esteetöntä vähintään 15-vuotiasta todistajaa, jotka eivät voi olla sukulaisia tai testamentin edunsaajia. Todistajien on oltava yhtä aikaa läsnä todistamassa testamentin tekijän allekirjoitus. Heidän tulee tietää, että kyseessä on testamentti, mutta heidän ei tarvitse nähdä testamentin sisältöä.
  • Testamentin sisällön tulee olla mahdollisimman yksiselitteinen.

Säilytä testamenttiasi turvallisessa paikassa omassa hallussasi tai pankin tallelokerossa. Voit myös antaa testamenttisi yhdistyksellemme säilytykseen tai toimittaa siitä meille kopion.