Ryhmät Itä-Häme

Itä-Hämeen alueelta Hartola, Heinola ja Sysmä ovat Saimaan Syöpäyhdistyksen toimialuetta. Ryhmien koordinointia hoitaa Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin neuvontahoitaja.

Tältä sivulta löydät tulevat ja meneillään olevat ryhmät. Perustamme myös uusia ryhmiä kysynnän mukaan. Voit tutustua erilaisiin vaihtoehtoihin ja toivoa uutta ryhmää omalle paikkakunnallesi. Voit myös osallistua sinulle sopivaan ryhmään, vaikka asuisitkin jollain toisella paikkakunnalla. Osa ryhmistä kokoontuu säännöllisesti kuukausittain, osa muutamia kertoja vuodessa. Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro, millaista ryhmää sinä toivoisit.

Lisätietoa ryhmistä saat Mikkelin neuvontahoitajalta, puh. 040 767 4048, sähköposti liisa.kautto@sasy.fi.

Ryhmien tapaamiskerrat löydät myös tapahtumakalenterista

Sysmä

Naisten vertaistukiryhmä

Vertaisryhmä syöpään sairastuneille ja syövän sairastaneille naisille kokoontuu Sysmässä Lintan Kammarissa, Sysmäntie 16. Seuraavasta tapaamispäivästä ilmoitamme tässä ja tapahtumakalenterissa.

Aiemmin ryhmään osallistuneille ryhmän ohjaaja lähettää viestin tapaamisesta. Uudet osallistujat ovat myös lämpimästi tervetulleita ryhmään! Ei tarvitse ennakkoilmoittautua, mutta jos haluat lisätietoa ryhmästä, voit ottaa yhteyttä Mikkelin neuvontahoitajaan.

Kysy lisää

Lähi- ja verkkoryhmiä sairastuneille ja sairastuneiden läheisille

Järjestämme uusia ryhmiä lyhyelläkin varoitusajalla, kun ilmoittautuneita on riittävän monta pienryhmän käynnistämiseen. Verkkoryhmillä mahdollistamme sen, että vertaistukea saavat myös he, jotka eivät pysty esimerkiksi syöpähoitojen tai pitkien välimatkojen vuoksi osallistumaan kasvokkain toteutettavaan ryhmään. Tiedustele sinulle sopivaa ryhmää – kasvokkain tai verkossa – ja ennakkoilmoittaudu oman alueesi neuvontahoitajalle.

Tietoa verkkoryhmistä