Savonlinna

Savonlinnan osaston kerho ja liikuntaryhmä kokoontuvat vuoroviikoin maanantaisin. Kerhon kokoontumispaikkana on Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tilat, liikuntaryhmän ohjaus EasyFitissä.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Savonlinnan osasto

Osaston puheenjohtaja Eira Lahtinen,
puh. 0440 481 503, lahtinen.eira@gmail.com

Sihteeri Sirkka Sämpi
sirkka.sampi@hotmail.com

Savonlinnan osasto tiedottaa toiminnastaan Savonmaa-lehden yhdistyspalstalla.

Kerhotoiminta

Osaston kerho kokoontuu Savonlinnan neuvontapalvelun tiloissa joka toinen maanantai klo 14, Tulliportinkatu 1-5 B, 3. kerros. Syyskauden 2020 kerho parittomien viikkojen maanantaina klo 14:

21.9.   5.10.   19.10.   2.11.   16.11.   30.11.   14.12.

Huom! Koronavirusepidemian vuoksi kerhoon voi kerrallaan osallistua max 10 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset puhelimitse neuvontahoitaja Jannalle, puh. 040 767 4033.

Liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä joka toinen maanantai, paikkana EasyFit Savonlinna, Tulliportinkatu 1-5, 2. kerros (Linja-autoaseman Kauppakeskus). Ryhmä on maksuton. Syyskausi 2020 parillisten viikkojen maanantaina klo 13.45 (huom! uusi aloitusaika).

14.9.   28.9.   12.10.   26.10.   9.11.   23.11.   7.12.

Huom! Koronavirusepidemian vuoksi jumppaan voi kerrallaan osallistua max 12 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset puhelimitse neuvontahoitaja Jannalle, puh. 040 767 4033.

Uudet jumppaajat ovat tervetulleita joukkoon!

Savonlinnan osaston tapahtumakuvia

TaitoShopin työpaja maaliskuussa 2018. Maarit Lampinen ohjasi osastolaisia paperinarukukkien askartelussa.
Nainen neuvoo toista naista paperinarukukan askartelussa

Maarit Lampinen vasemmalla, Sirkka Mäkipantti oikealla. Kuva: Eeva Airaksinen.

Ihmisiä askartelemassa paperinarukukkia

Pääsiäiseksi valmistuu paperinarukukkia. Kuva: Eeva Airaksinen

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Savonlinnan neuvontahoitaja Janna Puuruseen Yhteystiedot