Savonlinna

Savonlinnan osaston kerho ja liikuntaryhmä kokoontuvat vuoroviikoin maanantaisin. Kerhon kokoontumispaikkana on Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tilat, ohjatun liikuntaryhmän paikkana kevätkaudella 2017on EasyFit.

Osaston puheenjohtaja Eira Lahtinen,
puh. 0440 481 503, lahtinen.eira@gmail.com

Sihteeri Helena Valkonen,
puh. 040 514 6850, r.helena.valkonen@gmail.com

Osaston kerho kokoontuu Savonlinnan neuvontapalvelun tiloissa joka toinen maanantai klo 14, Tulliportinkatu 1-5 B, 3. kerros.
Kerhon kevätkausi 2017 alkaa maanantaina 9.1.

Kerhopäivät: 9.1.; 23.1.; 6.2.; 20.2.; 6.3.; 20.3.; 3.4. ja 15.5.

Liikuntaryhmä joka toinen maanantai klo 14 alkaen 16.1.2017. Ryhmä on maksuton. Kevään 2017 liikuntaryhmän paikka on EasyFit Savonlinna, Tulliportinkatu 1-5, 2. kerros.

Liikuntapäivät: 16.1.; 30.1.; 13.2.; 27.2.; 13.3.; 27.3.; 10.4.; 24.4. ja 8.5.
Lahjoitussukat, kuva Eeva Airaksinen

Vuoden 2015 Roosan lokakuun neulomisprojekti tuotti 38 paria villasukkia. Neulomistalkoot käynnisti Saimaan Syöpäyhdistyksen Savonlinnan osaston puheenjohtaja Eira Lahtinen. Hän innosti muitakin neulomaan sukkia syöpäpotilaille lämmikkeeksi Roosa nauha -tapahtumassa Taito Shopissa. Vapaaehtoiset neuloivat erikokoisia sukkia ja luovuttivat ne Taito Shopiin tai Syöpäyhdistykselle. Lahjoitetut sukkaparit toimitettiin Savonlinnan keskussairaalaan syöpäpotilaita hoitaville osastoille. Osa sukista lahjoitettiin terveyskeskuksen vuodeosasto 2:lle, missä hoidetaan keskitetysti saattovaiheen potilaita.

Sukkapareja sekä lapasia ja sytomyssyjä on vielä jäljellä Syöpäyhdistyksessä. Niitä voi kysyä neuvontahoitajalta, puh. 040 767 4033.