Savonlinna

Savonlinnan osaston kerho kokoontuu joka toinen tiistai Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tilassa. Ohjattu liikuntaryhmä joka perjantai EasyFitissä.

Savonlinnan osasto

Osaston puheenjohtaja Eira Lahtinen,
puh. 0440 481 503, lahtinen.eira@gmail.com

Sihteeri Sirkka Sämpi
sirkka.sampi@hotmail.com

Savonlinnan osasto tiedottaa toiminnastaan Savonmaa-lehden yhdistyspalstalla.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Savonlinnan neuvontahoitaja Janna PuuruseenYhteystiedot

Kerhotoiminta

Osaston kerho kokoontuu Savonlinnan neuvontapalvelun tiloissa joka toinen tiistai klo 13.00, Tulliportinkatu 1-5 B, 3. kerros.

Kerhon kevätkausi 2024 alkaa ti 30.1. klo 13. Tavataan joka toinen viikko tiistaisin 7.5. asti, jonka jälkeen on kesätauko.

Tapaamispäivät löytyvät myös tapahtumakalenterista

Liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu perjantaisin klo 13.00, paikkana EasyFit Savonlinna, Tulliportinkatu 1-5, 2. kerros (Linja-autoaseman Kauppakeskus). Ryhmä on maksuton. Uudet jumppaajat ovat tervetulleita joukkoon!

Liikuntaryhmä kevätkaudella joka perjantai 26.1. – 10.5.2024.

Päivämäärät tapahtumakalenterista