Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla ne, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ne joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä ne jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Kysy lisää Unikkokerhon toiminnasta ja tule mukaan!
unikkokerhosaimaa@gmail.com

Puheenjohtaja Annukka Ilves
puh. 040 738 6159, sähköposti annukkamikkonen@gmail.com

Sihteeri Outi Hietamies
puh. 040 540 1157, sähköposti outi.hietamies@hotmail.com

Unikkokerhon oma suljettu Facebook -ryhmä Unikkokerho-syöpälapset

Infektioriskiläisten uintivuoro Lappeenrannan Veljeskodilla, sunnuntaisin klo 10-11, osoite Snellmaninkatu 25. Allas varattu Unikkolaisille koko syksyksi. Ota yhteyttä, jos uintivuoro kiinnostaa: Laura Nygård puh. 050 517 2083.

VOIMA-kahvit on tarkoitettu syöpään sairastuneen lapsen vanhemmille ja isovanhemmille, joita mietityttää oma jaksaminen.
Kahveille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että keskustelun ja tuen mahdollistamiseksi aloitamme koko ryhmän kanssa klo 18.00. Ryhmän ohjaajina toimivat neuvontahoitaja ja vertaistukihenkilö. Kokoontumiset Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, Lappeenranta. Lisätietoja neuvontahoitajalta puh. 0400 728 192.
Kevään 2020 tapaamiset: ma 27.1., ma 23.3. ja ma 25.5. klo 18.

FUCK CANCER -kahvit on tarkoitettu syövän sairastaneille ja syöpää sairastaville nuorille aikuisille (18-n.35 -vuotiaille). Tapaamisia ohjaa vertaistukihenkilö, vapaaehtoistoimija. Kahveilla pääsee tapaamaan muita saman kokeneita nuoria ja jakamaan kokemuksia. Tapaaminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista — saavut vain paikalle sellaisena kuin olet. Luvassa vertaistukea, jutustelua, oleskelua – sekä kahvia ja teetä. Kokoontuminen Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, Lappeenranta.
Syksyn 2019 tapaamiset: 16.9., 14.10., 11.11. ja 9.12. klo 17.00-18.30.
Kevätkausi 2020: ma 13.1., ma 10.2., ma 9.3., ma 20.4. ja ma 11.5. klo 17-18.30

Lapsensa syöpään menettäneiden vanhempien vertaistapaaminen seuraavan kerran keskiviikkona 15.1.2020 klo 18. Kokoonnutaan Saimaan Syöpäyhdistyksen Lappeenrannan neuvontapalvelussa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros.