Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Kerhon toiminnassa voivat olla mukana kaikki alueen syöpää sairastaneet lapset, heidän sisaruksensa ja vanhempansa, myös lapsensa menettäneiden perheet. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Puheenjohtaja Veikko Heikkinen

puh. 040 828 2994, 020 617 3813
sähköposti veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi

Annamme mielellämme lisätietoa Unikkokerhon toiminnasta. Ota yhteyttä Unikkokerhon puheenjohtajaan tai Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistoon,
puh. 05 451 3770, sähköposti: saimaa@sasy.fi.

AJANKOHTAISTA:

Unikkokerholaisten brunssi lauantaina 11.2.2017 klo 11 Konditoria Aleksanterissa. Syödään mukavasti ja keskustellaan kerhon asioista. Ilmoittautumiset Anulle 3.2. mennessä anu.piik@gmail.com tai tekstiviestillä tai whatsappilla nroon 0400 549 248.

Kansainvälinen Lapsen syövän päivä Saipan pelissä ti 14.2. Kansainvälistä lapsen syövän päivää vietetään 15.2. Unikkokerho järjestää lipaskeräystapahtuman Saipan pelissä 14.2. Erätauoilla Unikkokerho ja Lapsen syövän päivä ovat vahvasti esillä. Lipaskerääjiä ja muita vapaaehtoisia järjestelyihin tarvitaan vielä lisää! Ilmoita osallistumisestasi Anulle: anu.piik@gmail.com tai tekstiviestillä tai whatsappilla nroon 0400 549 248. Huom! Pelipäivä muuttunut, tapahtuma tiistaina 14.2. Saipa-Kärpät -pelissä Kisapuistossa.

Perheviikonloppu Holiday Club Saimaa -kylpylässä 22.-23.4.2017
Unikkokerho järjestää perheviikonlopun syöpälapsille ja heidän perheilleen. Viikonloppu alkaa lauantaina 22.4. klo 12 ja päättyy sunnuntaina noin klo 14. Tapahtuma sisältää majoituksen, ruokailut, kylpylän vakiopalvelut ja Unikkokerhon itse valmisteleman ohjelman. Ilmoittautumiset 25.3.2017 mennessä Veikolle: veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi tai puh. 040 828 2994.

Lisää tapahtumia on valmisteilla!

Etelä-Karjalan Osuuspankki vietti 110-vuotisjuhlavuottaan vuonna 2016 ja järjesti Tehdään yhdessä hyvää -kampanjan, jonka lahjoitusvarat kohdennetaan Saimaan Syöpäyhdistyksen Unikkokerhon toimintaan OP Etelä-Karjalan toimialueella.