Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastavien ja sairastaneiden lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla perheet, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ja perheet, joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä perheet, jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Unikkokerho

Puheenjohtaja Annukka Ilves
puh. 040 738 6159, sähköposti annukkamikkonen@gmail.com

Sihteeri Outi Hietamies
puh. 040 540 1157, sähköposti outi.hietamies@hotmail.com

Unikkokerhon oma suljettu Facebook -ryhmä Unikkokerho-syöpälapset

Kysy lisää Unikkokerhon toiminnasta ja tule mukaan: unikkokerhosaimaa@gmail.com

Fuck Cancer -kahvit nuorille aikuisille

FUCK CANCER -kahvit on tarkoitettu syövän sairastaneille ja syöpää sairastaville nuorille aikuisille (noin 18 – 35-vuotiaille). Tapaamisia ohjaa vertaistukihenkilö, vapaaehtoistoimija. Kahveilla pääsee tapaamaan muita saman kokeneita nuoria ja jakamaan kokemuksia. Tapaaminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista — saavut vain paikalle sellaisena kuin olet. Tapaamiset Mikkelissä Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B Fuck cancer -kahvit Mikkelissä. Lappeenrannan FC-kahveista tiedotetaan myöhemmin.

Sylvan logo.

Sylva ry järjestää myös verkkotapaamisia siirry Sylvan tapahtumakalenteriin