Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla ne, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ne joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä ne jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Puheenjohtaja Veikko Heikkinen

sähköposti veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi

Annamme mielellämme lisätietoa Unikkokerhosta ja kerromme, kuinka voit tukea kerhon toimintaa. Ota yhteyttä Unikkokerhon puheenjohtajaan tai Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistoon,
puh. 05 451 3770, sähköposti: saimaa@sasy.fi.

EKOPin iso lahjoitus Unikkokerholle

Etelä-Karjalan Osuuspankki vietti 110-vuotisjuhlavuottaan vuonna 2016 ja järjesti Tehdään yhdessä hyvää -kampanjan, jonka lahjoitusvarat – huikeat 10 255 euroa – kohdennetaan Saimaan Syöpäyhdistyksen Unikkokerhon toimintaan OP Etelä-Karjalan toimialueella. Lämmin kiitos EKOPille ja kaikille osallistuneille!

Kuvassa OP Etelä-Karjalan puolelta lahjoituksen luovuttaneet pankinjohtaja Ilona Iiskonmäki ja toimitusjohtaja Petri Krohns, kampanjan kasvona toiminut Sara Huotinen sekä Unikkokerhon puheenjohtaja Veikko Heikkinen ja Saimaan Syöpäyhdistyksen ent. toiminnanjohtaja Leila Märkjärvi (eläkkeelle elokuussa 2017). Kuva: Tarja Varis