Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla ne, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ne joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä ne jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Puheenjohtaja Veikko Heikkinen

sähköposti veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi

Annamme mielellämme lisätietoa Unikkokerhosta ja kerromme, kuinka voit tukea kerhon toimintaa. Ota yhteyttä Unikkokerhon puheenjohtajaan tai Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistoon,
puh. 05 451 3770, sähköposti: saimaa@sasy.fi.

Unikkokerhon oma suljettu Facebook -sivu Unikkokerho-syöpälapset

Maanantaina 18.3.2019 klo 12:45 Finnkino Strandissa Risto Räppääjä -elokuva

Kiinnostaisiko lähteä katsomaan uutta Risto Räppääjää elokuviin? Finnkino Strand (Brahenkatu 5, 53100 Lappeenranta) lupasi pitää Unikkokerholle oman näytöksen. He eivät pysty tarjoamaan meille maksutonta yksityisnäytöstä, mutta pääsemme normaalin lipun maksamalla katsomaan elokuvan ja he sulkevat lipunmyynnin muilta, eli näytökseen pääsee vain Unikkokerho. Teatteri siivotaan aamulla normaaliin tapaan. Siellä alkaa toisessa salissa klo 12:30 vauvakino, mutta siihen osallistuvat ovat siis omassa salissaan siihen aikaan kun me sinne menemme.Liput ostetaan lipunmyyntipisteestä eikä niitä tarvitse varata etukäteen. Finnkino toivoisi kuitenkin jotain ennakkotietoa kuinka monta osallistujaa on tulossa, joten tähän voi ilmoittautua alustavasti 10.3. mennessä p. 0600 007007. Tapahtuma on infektioriskissä oleville ja heidän perheilleen. Jokainen tietysti osallistuu ”omalla riskillä”/lääkärin luvalla. Teatteriin joutuu kuitenkin kulkemaan kauppakeskuksen tilojen kautta jne.

Maanantaina 25. maaliskuuta 2019 klo 13.00 – 16.00 Willi Kidissä sisäpuistoiltapäivä

Unikkokerhon oma pomppuiltapäivä Willi Kidissä (Teollisuuskatu 6, 53100 Lappeenranta). Paikka löytyy Lpr:n Prisman vierestä. Hiki irti ja säntäilemään. Paikka on silloin (maanantaisin) suljettu, jolloin paikka on varattu Unikkokerholle. Voi tulla klo 13.00 jälkeenkin. Ilmoittautuminen tapahtumaan suoraan p. 050 328 5818 (ilmoita myös pää-luku) tai Sirpalle p. 0400 549 248.