Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla ne, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ne joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä ne jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Kysy lisää Unikkokerhon toiminnasta ja tule mukaan!
unikkokerhosaimaa@gmail.com

Puheenjohtaja Annukka Ilves
puh. 040 738 6159, sähköposti annukkamikkonen@gmail.com

Sihteeri Outi Hietamies
puh. 040 540 1157, sähköposti outi.hietamies@hotmail.com

Unikkokerhon oma suljettu Facebook -ryhmä Unikkokerho-syöpälapset

Infektioriskiläisten uintivuoro alkaa Lappeenrannan Veljeskodilla, Snellmaninkatu 25. Ensimmäinen vuoro on su 1.9.2019 klo 10-11,  jatkuu läpi koko syksyn. Ota yhteyttä jos uintivuoro kiinnostaa Laura Nygård puh. 050 517 2083

VOIMA-kahvit on tarkoitettu syöpään sairastuneen lapsen vanhemmille ja isovanhemmille, joita mietityttää oma jaksaminen. Kahveille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että keskustelu ja tuen mahdollistamiseksi aloitamme koko ryhmän kanssa klo 17.00 ja lopetamme klo 18.30. Kokoontumiset Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, Lappeenranta. Lisätietoja neuvontahoitajalta puh. 0400 728 192
Syksyn 2019 tapaamiset: 9.9., 7.10., 4.11. ja 2.12.
VOIMA-kahvit 2019

FUCK CANCER -kahvit on tarkoitettu syövän sairastaneille ja syöpää sairastaville nuorille aikuisille (18-n.35 -vuotiaille). Tapaamisia ohjaa vertaistukihenkilö, vapaaehtoistoimija (ei ammattihenkilö). Kahveilla pääsee tapaamaan muita saman kokeneita nuoria ja jakamaan kokemuksia.
Tapaaminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista — saavut vain paikalle sellaisena kuin olet. Luvassa vertaistukea, jutustelua, oleskelua – sekä kahvia tai teetä. Kokoontuminen Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, Lappeenranta.
Syksyn 2019 tapaamiset: 16.9., 14.10., 11.11. ja 9.12. klo 17.00-18.30.
FUCK CANCER 2019