Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Kerhon toiminnassa voivat olla mukana kaikki alueen syöpää sairastaneet lapset, heidän sisaruksensa ja vanhempansa, myös lapsensa menettäneiden perheet. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.

Puheenjohtaja Veikko Heikkinen

puh. 040 828 2994, 020 617 3813
sähköposti veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi

Annamme mielellämme lisätietoa Unikkokerhosta ja kerromme, kuinka voit tukea kerhon toimintaa. Ota yhteyttä Unikkokerhon puheenjohtajaan tai Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistoon,
puh. 05 451 3770, sähköposti: saimaa@sasy.fi.

AJANKOHTAISTA:

Perheviikonloppu Holiday Club Saimaa -kylpylässä 22.-23.4.2017
Unikkokerho järjestää perheviikonlopun syöpälapsille ja heidän perheilleen. Viikonloppu alkaa lauantaina 22.4. klo 12 ja päättyy sunnuntaina noin klo 14. Tapahtuma sisältää majoituksen, ruokailut, kylpylän vakiopalvelut ja Unikkokerhon itse valmisteleman ohjelman. Ilmoittautumiset 25.3.2017 mennessä Veikolle: veikko.heikkinen@quicknet.inet.fi tai puh. 040 828 2994.

2.9.2017 mennään Rauhaan Holiday Clubin Angry Birds puistoon (klo 9.00 alkaen).

Lisää tapahtumia on valmisteilla!

Etelä-Karjalan Osuuspankki vietti 110-vuotisjuhlavuottaan vuonna 2016 ja järjesti Tehdään yhdessä hyvää -kampanjan, jonka lahjoitusvarat – huikeat 10 255 euroa – kohdennetaan Saimaan Syöpäyhdistyksen Unikkokerhon toimintaan OP Etelä-Karjalan toimialueella. Lämmin kiitos EKOPille ja kaikille osallistuneille!

Kuvassa OP Etelä-Karjalan puolelta lahjoituksen luovuttaneet pankinjohtaja Ilona Iiskonmäki ja toimitusjohtaja Petri Krohns, kampanjan kasvona toiminut Sara Huotinen sekä Unikkokerhon puheenjohtaja Veikko Heikkinen ja Saimaan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Leila Märkjärvi.