Juva

Juvan osaston kuukausitapaamiset pidetään kuukauden ensimmäisenä maanantaina. Syöpäpotilaiden ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu monitoimitalo Sampolassa maanantaisin.

HUOMIO: Koronavirustilanteen vuoksi Saimaan Syöpäyhdistyksen kaikki syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetut ryhmät, kerhot, kokoontumiset ja liikuntaryhmät on peruttu toistaiseksi Syöpäjärjestöjen yleisen linjauksen mukaisesti. Neuvontahoitajan tavoitat puhelimitse ja sähköpostitse. Myös tapaaminen vastaanotolla on mahdollista, tee ajanvaraus etukäteen, kiitos.

Osaston puheenjohtaja Kari Huovila
sähköposti kari.huovila@hotmail.com

Rahastonhoitaja Liisa Sivil-Huovila

Sihteeri Merja Rouhiainen

Juvan osasto kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 17.00. Kokoontumispaikka on Juvan toimintatalolla, Juvantie 7, alakerta.
Kevätkauden 2020 tapaamiset 13.1., 3.2., 2.3., 6.4. ja 4.5. Elokuun tapaamisen (3.8.) paikka vielä avoin. Syyskuusta eteenpäin jälleen Juvan toimintatalolla seuraavasti: 7.9., 5.10., 2.11. ja 7.12.

Syöpäpotilaiden liikuntaryhmä maanantaisin klo 11-12 monitoimitalo Sampolassa, Hiihtäjäntie 3, 51900 Juva.
Ryhmää ohjaa fysioterapeutti Ritva Hänninen; erilaisia liikuntamuotoja kuten tuolijumppaa, kuntopiiriä jne. Kevään 2020 liikuntaryhmä 20.1. – 23.3.2020. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet jumppaajat! Huom! Jumppa peruttu 16.3., korvaava kerta pidetään 30.3.
Liikuntaryhmän kokoontumiset löytyvät myös tapahtumakalenterista. Muutokset mahdollisia.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot