Juva

Tietoa ja vertaistukea Juvan alueen asukkaille tarjoamme Pieksämäen ja Mikkelin neuvontapalvelun toimipaikoistamme käsin. Järjestämme syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen myös tuki- ja vertaisryhmiä Juvalla ja välitämme tukihenkilöitä.

Neuvontaa ja tukea

Kun haluat keskustella syövästä, omasta tai läheisen, tai jos syövän periytyvyysasiat mietityttävät sinua, ota yhteyttä neuvontahoitajiimme Jaana Jormakka, puh. 040 767 4043/Pieksämäki tai Liisa Kautto, puh. 040 767 4048/Mikkeli. Tietoa ja tukea on saatavilla.

Tiedotamme Juvan alueen toiminnastamme Juvan lehden seura/järjestöpalstalla.

Hiljattain sairastuneitten naisten ryhmä

Hiljattain syöpädiagnoosin saaneiden ryhmässä sinulla on mahdollisuus kerrata tietoa ja kokemuksia, joita sinulle on tullut lyhyessä ajassa paljon. Voit turvallisesti puhua tunteistasi juuri sellaisina kuin ne tuntuvat, ehkäpä eri tavalla kuin puolisolle tai muille läheisille. Vertaisryhmässä toiset ymmärtävät usein jo puolesta sanasta, mitä syöpään sairastuminen on. Ryhmää ohjaa neuvontahoitaja. Tapaamiset Sampolassa viikon välein yhteensä neljä kertaa (alkuillasta klo 17 – 18.30).  Kysy tarkempi aikataulu ja ilmoittaudu ryhmään puh. 040 767 4043 tai jaana.jormakka@sasy.fi.

Pieksämäen neuvontahoitajan yhteystiedot

Mikkelin neuvontahoitajan yhteystiedot