Juva

Juvan osaston kuukausitapaamiset pidetään kuukauden ensimmäisenä maanantaina. Syöpäpotilaiden ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu monitoimitalo Sampolassa maanantaisin.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Juvan osasto

Osaston puheenjohtaja Kari Huovila
sähköposti kari.huovila@hotmail.com

Rahastonhoitaja Liisa Sivil-Huovila

Sihteeri Merja Rouhiainen

Kuukausikokoukset

Juvan osasto kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 17.00. Kokoontumispaikka on Juvan toimintatalolla, Juvantie 7, alakerta. Syyskauden ensimmäinen tapaaminen ma 3.8.2020 on toimintatalolla sillä varauksella, että tila on jo käytettävissä koronavirus- ja kesätauon jälkeen. Syyskuusta eteenpäin kokoontumiset seuraavasti: 7.9., 5.10., 2.11. ja 7.12. Uudet osallistujat ova tervetulleita mukaan!

Syöpäpotilaiden liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille maanantaisin klo 11-12 monitoimitalo Sampolassa, Hiihtäjäntie 3, 51900 Juva.

Ryhmää ohjaa fysioterapeutti Ritva Hänninen; erilaisia liikuntamuotoja kuten tuolijumppaa, kuntopiiriä jne. Liikuntaryhmä on maksuton. Syksyn 2020 aikataulusta ilmoitetaan myöhemmin. Liikuntaryhmän kokoontumiset löytyvät myös tapahtumakalenterista. Muutokset mahdollisia. Tervetuloa myös uudet jumppaajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot