Juva

Juvan osaston kuukausitapaamiset pidetään kuukauden ensimmäisenä maanantaina. Syöpäpotilaiden ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu monitoimitalo Sampolassa torstaisin.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Juvan osasto

Osaston puheenjohtaja Kari Huovila
sähköposti kari.huovila@hotmail.com

Rahastonhoitaja Liisa Sivil-Huovila

Sihteeri Merja Rouhiainen

Kuukausikokoukset

Juvan osasto kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 17.00. Kokoontumispaikka on Juvan toimintatalolla, Juvantie 7, alakerta. Syyskauden 2020 kokoontumiset seuraavasti: 3.8., 7.9., 5.10., 2.11. ja 7.12. Uudet osallistujat ova tervetulleita mukaan!

Syöpäpotilaiden liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille torstaisin klo 11-12 monitoimitalo Sampolassa, Hiihtäjäntie 3, 51900 Juva. Huom! Nyt liikutaan siis torstaisin 24.9. – 10.12. (ei 1.10.; 15.10, 22.10. eikä 3.12.) Ryhmää ohjaa fysioterapeutti Ritva Hänninen; erilaisia liikuntamuotoja kuten tuolijumppaa, kuntopiiriä jne. Liikuntaryhmä on maksuton. Muutokset mahdollisia. Tervetuloa myös uudet jumppaajat!

Koronatilanteen vuoksi ryhmän koko liikuntasalissa on syyskaudella 2020 rajoitettu 15 osallistujaan. Oma jumppamatto mukaan.

Liikuntaryhmän aikataulu löytyy tapahtumakalenterista Juvan liikuntaryhmän aikataulu.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot