Juva

Syöpäpotilaiden ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu monitoimitalo Sampolassa torstaisin.

Tapaamiset ja liikuntaryhmät voidaan koronaepidemian aikana toteuttaa viranomaisten alueellisia rajoituksia ja toimintaohjeita noudattaen. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme kasvokkaisiin tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta (pdf), päivitetty 11.12.2020

Juvan osasto

Tietoa Juvan osaston toiminnasta saat Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Jaana Jormakalta, puh. 040 767 4043.

Syöpäpotilaiden liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille torstaisin klo 11-12 monitoimitalo Sampolassa, Hiihtäjäntie 3, 51900 Juva. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti Ritva Hänninen; erilaisia liikuntamuotoja kuten tuolijumppaa, kuntopiiriä jne. Liikuntaryhmä on maksuton. Oma jumppamatto mukaan.

Huom! Maaliskuusta alkaen jumpataan etäohjauksessa koronapandemian tilanteen vuoksi. Jos haluat osallistua etäliikuntaan, ota yhteyttä neuvontahoitajaan, puh. 040 767 4043 tai jaana.jormakka@sasy.fi. Tarvitset sähköpostiosoitteen ja tietokoneen, läppärin tai älypuhelimen osallistumista varten. Toimintaohjeet saat, kun ilmoittaudut mukaan.

Muutokset mahdollisia.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot