Vapaaehtoistoiminta

Saimaan Syöpäyhdistyksen tavoitteena on mahdollistaa hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Vapaaehtoiset tarjoavat tukea ja apua vaikeassa elämäntilanteessa oleville ihmisille. Mitä enemmän toiminnassamme on mukana vapaaehtoisia, sitä paremmin pystymme tukemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Jos sinulla on halua auttaa, tule mukaan Saimaan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Vapaaehtoisena toimit tavallisen ihmisen tiedoilla ja taidoilla. Saimaan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoisena pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi, osallistumaan toiminnan suunnitteluun ja kokeilemaan joustavasti erilaisia vapaaehtoistoiminnan muotoja. Voit itse päättää, kuinka paljon aikaa haluat antaa – voit osallistua vaikkapa kerran viikossa, kerran kuukaudessa tai kerran vuodessa. Etsimme yhdessä sinulle sopivimmat tavat auttaa. Sinulla voi olla omia kokemuksia syöpään sairastuneena tai läheisenä, tai voit vain kaivata uudenlaista tekemistä arkeen. Tarjoamme sinulle perehdytyksen tehtävään, mahdollisuuden lisäkoulutuksiin, virkistystoimintaa sekä jatkuvaa tukea tehtävässä toimimiseen.

Kiinnostuitko? Tutustu erilaisiin vapaaehtoistoiminnan muotoihin ja tule mukaan tekemään hyvää syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi!

Tule vapaaehtoiseksi – ota yhteyttä

Mikäli sopivaa koulutusta ei ole juuri nyt tarjolla, voit jättää meille tietosi oheisella lomakkeella. Lomakkeen lähettämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tule vapaaehtoiseksi

• Täyttämällä ja lähettämällä tämän lomakkeen annat luvan tietojesi tallentamiseen yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteriin. Kaikkia antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tietosuojaseloste Vapaaehtoistoiminnan rekisteri Saimaan Syöpäyhdistys (pdf)