Kiitos tukijoillemme

Kiitämme kaikkia toimintaamme tukeneita yksityishenkilöitä, yrityksiä ja yhteisöjä.

Lämmin kiitos teille ihmisille yksityishenkilöinä ja yritysten ja yhteisöjen edustajina, jotka olette tukeneet lahjoituksin ja tukimaksuin työtämme. Olette osoittaneet merkkipäivä- ja muistolahjoituksia yhdistyksellemme. Ostaneet meiltä verkkokauppatuotteita ja Roosa nauhoja. Pääsylippuja varainhankintakonsertteihimme. Lahjoittaneet pienempiä ja isompia summia tapahtumiimme. Luovuttaneet itse järjestämänne keräystapahtuman tuoton työtämme tukemaan. Tuette jäsenmaksuillanne toimintaamme.

Te autatte meitä auttamaan! Olemme kaikki yhdessä tukena, kun syöpä koskettaa.

Yhteistyössä kanssamme:

Lprint – Kirjapaino Seppo: ”Haluamme olla mukana tukemassa hyvää ja tärkeää asiaa. Syöpä koskettaa tavalla tai toisella lähes jokaista suomalaista.”

Markkinointi Hurmaa Oy: ”Haluamme jakaa osaamistamme hyvän tekemiseen omalla toiminta-alueellamme. Saimaan Syöpäyhdistys tekee tärkeää työtä juuri meille ja meidän läheisille.”

K-Rauta Lappeenranta: ”Me haluamme olla mukana tukemassa syövän tutkimista ja uusien hoitomuotojen löytämistä. Erityisen tärkeänä pidämme myös paikallisten tahojen valmiuksia olla tukemassa sairastuneita ja heidän läheisiään silloin, kun syöpä vie omat voimat. Olemme jo vuosia tukeneet järjestöjä eri tavalla, mutta nyt koemme paikallisen tekemisen tärkeimpänä ja siksi haluamme olla mukana tukemassa Saimaan Syöpäyhdistyksen tärkeää työtä ympäri vuoden.”

Lämpimin ajatuksin ja kiitoksin myös:

Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Etelä-Karjalan Osuuskauppa EeKoo