Jäsenedut

Meitä on Saimaan Syöpäyhdistyksessä noin 6200. Jäsenenä saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja. Syöpäyhdistysten jäsenet ovat mukana tukemassa ja mahdollistamassa suomalaista syöpätyötä.

Jäsenenä saat

• Syöpä-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 2 euron hoitopäiväkorvausta/vrk syöpäsairaudesta johtuvasta sairaalahoidosta. Oikeus korvaukseen alkaa, kun liittymisjäsenmaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille. Jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Korvausta voi hakea taannehtivasti puolen vuoden kuluessa. Korvaus on henkilökohtainen. Sitä ei makseta poliklinikkamaksuista, sarjahoidoista eikä pysyvän laitoshoidon ajalta.
  • Luomihuolipäivinä ihotautilääkärin tekemän maksuttoman luomitarkastuksen.
  • Lappeenrannassa -10 % alennus kestopigmentoinnista kosmetologi Mirva Hirveltä Kauneushuone Kiarassa. Siirry Kiaran sivustolle
  • Lappeenrannassa OMT – ja liikuntakeskus Lehmuksen määräaikainen 12 kk liikuntakortti (sis. ryhmäliikunta ja kuntosali) 40 €/kk (norm. 55 €/kk). Uusille asiakkaille aloitusmaksuna lisäksi kulkukortti 37 € . Siirry OMT- ja liikuntakeskus Lehmuksen sivustolle
  • Mikkelissä Kuntokeskus Ote tarjoaa yhdistyksen jäsenille aloitusmaksun 0 € (norm. 25 €), jonka jälkeen normaali kuukausimaksu. Uusille asiakkaille tarjolla myös koekuukausi hintaan 29 € (sis. kuntosalin, ryhmäliikunnan ja kulkuavaimen)  Siirry Mikkelin Kuntokeskus Otteen sivustolle
  • Pieksämäellä Kauneuskeskus Kalla antaa jäsenetuna -10 % alennusta hoidoista. Siirry Kauneuskeskus Kallan sivuille
  • Savonlinnassa Elämäniloa tanssista -ryhmään osallistuminen 40 € / 10 krt Tanssistudio Riemurytmillä. Siirry Riemurytmin sivustolle
  • Savonlinnassa kuntokeskus EasyFitissä yhdistyksen jäsenille aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €), jonka jälkeen normaali kuukausimaksu.Siirry Savonlinnan EasyFitin sivustolle
  • Imatran Kylpylässä majoitus 100 €/2 hh/vrk (promenadihuone 120 €/2hh/vrk) sisältäen aamiaisen, kylpylä Taikametsän ja kuntosalin käytön sekä ilmaisen autopaikoituksen. Puolihoito- ja täysihoitoateriat ennakkovarauksella -20%. Edut voimassa sunnuntai-torstai välisenä aikana: 17.1.-11.2., 15.-25.3., 12.4.-6.5. ja 8.11.-10.12.2021. Jäsenetu on käytettävissä, mikäli yksikin majoittujista on Saimaan Syöpäyhdistyksen jäsen. Varaus tehtävä Imatran Kylpylän myyntipalveluun, puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi. Muista ilmoittaa jäsenyytesi ja ota jäsenkortti mukaan Imatralle. Alennushintaisia paikkoja on rajoitetusti. Siirry Imatran kylpylän sivustolle
  • Käyttöoikeusranneke uintia tai vesiliikuntaa harrastavalle maksutta (muille hinta 5 €). Hoitaja arvioi käyttöoikeustarpeen.
  • Vessapassin, joka helpottaa tiettyjä sairauksia sairastavia pääsemään välittömästi vessaan. Hoitaja arvioi passin tarpeen. Lisätietoa vessapassin sivulta

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.

Hoitopäiväkorvauksen hakulomake (pdf)

Hoitopäiväkorvaus maksuperusteet (pdf)

Yhteystiedot toimistoon ja neuvontahoitajille

Jäsenmaksujen avulla toteutamme

• Neuvontahoitajan palveluita: neuvontahoitajamme auttavat ja neuvovat sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastavat terveellisempään elämään.
  • Tukihenkilötoimintaa: koulutamme ja välitämme vertaistuki- ja saattotukihenkilöitä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Tukihenkilöt ovat yhdistyksemme vapaaehtoistoimijoita.
  • Erilaisia kursseja, vertaisryhmiä ja -toimintaa: vertaistapaamiset ja kurssit auttavat sairastuneita ja heidän läheisiään selviämään sairauden kanssa. Paikallisosastomme järjestävät monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jos et vielä ole Saimaan Syöpäyhdistyksen jäsen, mutta haluaisit olla:

Täytä Liity jäseneksi -lomake

Lähetämme sinulle liittymiskirjeen ja -laskun, joka on samalla kuluvan vuoden vuosijäsenmaksu 25 €. Jäsenyytesi on voimassa, kun liittymismaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille.