Jäsenedut

Meitä on Saimaan Syöpäyhdistyksessä on lähes 6500. Jäsenenä saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja. Syöpäyhdistysten jäsenet ovat mukana tukemassa ja mahdollistamassa suomalaista syöpätyötä.

Jäsenenä saat

• Syöpä-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 2 euron hoitopäiväkorvausta/vrk syöpäsairaudesta johtuvasta sairaalahoidosta. Oikeus korvaukseen alkaa, kun liittymisjäsenmaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille. Jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Korvausta voi hakea taannehtivasti puolen vuoden kuluessa. Korvaus on henkilökohtainen. Sitä ei makseta poliklinikkamaksuista, sarjahoidoista eikä pysyvän laitoshoidon ajalta.
  • Luomihuolipäivinä ihotautilääkärin tekemän maksuttoman luomitarkastuksen.
  • Lappeenrannassa -10 % alennus kestopigmentoinnista kosmetologi Mirva Hirveltä, ja Elisa Mäkelän fysioterapia/hieronta palveluista Lappeenrannan kauneushoitola Illusiasta. Siirry Kauneushoitola Illusian sivustolle
  • Lappeenrannassa OMT – ja liikuntakeskus Lehmuksen määräaikainen 12 kk liikuntakortti (sis. ryhmäliikunta ja kuntosali) 40 €/kk (norm. 55 €/kk). Uusille asiakkaille aloitusmaksuna lisäksi kulkukortti 37 € . Siirry OMT- ja liikuntakeskus Lehmuksen sivustolle
  • Mikkelissä Kuntokeskus Ote tarjoaa yhdistyksen jäsenille aloitusmaksun 0 € (norm. 25 €), jonka jälkeen normaali kuukausimaksu.Siirry Mikkelin Kuntokeskus Otteen sivustolle
  • Pieksämäellä Kauneuskeskus Kalla antaa jäsenetuna -10 % alennusta hoidoista. Siirry Kauneuskeskus Kallan sivuille
  • Savonlinnassa Elämäniloa tanssista -ryhmään osallistuminen 40 € / 10 krt Tanssistudio Riemurytmillä. Siirry Riemurytmin sivustolle
  • Savonlinnassa kuntokeskus EasyFitissä yhdistyksen jäsenille aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €), jonka jälkeen normaali kuukausimaksu.Siirry Savonlinnan EasyFitin sivustolle
  • Imatran Kylpylän erikoishinnat ja alennukset yhdistyksen jäsenille vuonna 2020: Majoitus 100-120 €/2 hengen huone/vrk huonetyypistä riippuen, majoituksen hintaan sisältyy aamiainen ja kylpylä Taikametsän sekä kuntosalin käyttö ja ilmainen paikoitus. Puolihoito- ja täysihoitoaterioista -30% majoitusvarauksen yhteydessä varatuista normaalihintaisista aterioista. Alennus myönnetään, jos kunkin majoitustilan käyttäjistä vähintään yksi on Saimaan Syöpäyhdityksen jäsen. Alennukset saa vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun kautta tehdyistä varauksista, puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi. Edut ovat voimassa sunnuntain ja torstain välisinä aikoina 3.-13.2., 16.-26.3., 13.5.-4.6. ja 8.11.-13.12. Siirry Imatran Kylpylän sivuille
  • Käyttöoikeusmerkki tai -ranneke uintia tai vesiliikuntaa harrastavalle maksutta (ranneke muille 5 €). Hoitaja arvioi käyttöoikeustarpeen.
  • Vessapassin, joka helpottaa tiettyjä sairauksia sairastavia pääsemään välittömästi vessaan. Hoitaja arvioi passin tarpeen. Lisätietoa vessapassin sivulta

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.

Hoitopäiväkorvausohje (pdf)
Hoitopäiväkorvaushakemus (pdf)

Hoitopäiväkorvauksesta lisätietoja saat myös yhdistyksen neuvontahoitajilta.

Yhteystiedot toimistoon ja neuvontahoitajille

Jäsenenä olet tukemassa Saimaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää syöpätyötä.

Jäsenmaksujen avulla toteutamme

• Neuvontahoitajan palveluita: neuvontahoitajamme auttavat ja neuvovat sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastavat terveellisempään elämään.
  • Tukihenkilötoimintaa ja kuntoutuskursseja: tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kuntoutuskurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Muita kursseja ja ryhmiä: järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jos et vielä ole Saimaan Syöpäyhdistyksen jäsen, mutta haluaisit olla:

Täytä Liity jäseneksi -lomake

Lähetämme sinulle liittymiskirjeen ja -laskun, joka on samalla kuluvan vuoden vuosijäsenmaksu 25 €. Jäsenyytesi on voimassa, kun liittymismaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille.