Jäsenedut

Meitä on Saimaan Syöpäyhdistyksessä on lähes 6800. Jäsenenä saat tietoa, tukea ja erilaisia etuja. Syöpäyhdistysten jäsenet ovat mukana tukemassa ja mahdollistamassa suomalaista syöpätyötä.

Jäsenenä saat

• Syöpä-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • 2 euron hoitopäiväkorvausta/vrk syöpäsairaudesta johtuvasta sairaalahoidosta. Oikeus korvaukseen alkaa, kun liittymisjäsenmaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille. Jäsenyyden on oltava voimassa hoidon aikana. Korvausta voi hakea taannehtivasti puolen vuoden kuluessa. Korvaus on henkilökohtainen. Sitä ei makseta poliklinikkamaksuista, sarjahoidoista eikä pysyvän laitoshoidon ajalta.
  • Luomihuolipäivinä ihotautilääkärin tekemän maksuttoman luomitarkastuksen.
  • Lappeenrannassa -10 % alennus kestopigmentoinnista kosmetologi Mirva Hirveltä, ja Elisa Mäkelän fysioterapia/hieronta palveluista Lappeenrannan kauneushoitola Illusiasta. Mirvan ja Elisan yhteystiedot
  • Lappeenrannassa OMT – ja liikuntakeskus Lehmuksen määräaikainen 12 kk liikuntakortti (sis. ryhmäliikunta ja kuntosali) 40 € / kk. Uusille asiakkaille aloitusmaksu 37 €. www.lehmus.fi
  • Mikkelissä Kuntokeskus Ote tarjoaa yhdistyksen jäsenille kampanjaetuna omien tavoitteiden mukaisen treeni -ja ravinto-ohjelman valmiista vaihtoehdoista, kuntokeskuksen liittymismaksu 0 € + tuotelahja. Kevään jäsenetukampanja on päättynyt. Uusi kampanjajakso syksyllä  2019 Kuntokeskus Ote esite
  • Pieksämäellä Kauneuskeskus Kalla antaa jäsenetuna -10 % alennusta hoidoista.
    www.kauneuskalla.com
  • Savonlinnassa Elämäniloa tanssista -ryhmään osallistuminen 30 € / 10 krt Tanssistudio Riemurytmillä. Riemurytmin sivut
  • Savonlinnassa kuntokeskus EasyFitissä yhdistyksen jäsenille aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €), jonka jälkeen normaali kuukausimaksu.
  • Vessapassin, joka helpottaa tiettyjä sairauksia potevia pääsemään välittömästi vessaan. Hoitaja arvioi passin tarpeen.Lisätietoja

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.
Hoitopäiväkorvausohje
Hoitopäiväkorvaushakemus

Hoitopäiväkorvauksesta lisätietoja saat myös yhdistyksen neuvontahoitajilta.

Yhteystiedot toimistoon ja neuvontahoitajille

Jäsenenä olet tukemassa Saimaan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää syöpätyötä.

Jäsenmaksujen avulla toteutamme

• Neuvontahoitajan palveluita:
    neuvontahoitajamme auttavat ja neuvovat sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastavat terveellisempään elämään.
  • Tukihenkilötoimintaa ja kuntoutuskursseja:
    tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kuntoutuskurssit ja tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Muita kursseja ja ryhmiä:
    järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.