Ryhmät Etelä-Karjala

Etelä-Karjalan alueella on vertaisryhmiä syöpään sairastuneiden lisäksi myös läheisille sekä läheisensä menettäneille. Ryhmiä koordinoi Lappeenrannan neuvontahoitaja.

Ryhmät Etelä-Savo

Järjestämme Etelä-Savon alueella vertaisryhmiä usealla paikkakunnalla. Ryhmiä on syöpään sairastuneille, syöpäpotilaiden läheisille sekä läheisensä menettäneille. Etelä-Savon alueella vertaisryhmien koordinointia hoitavat Mikkelin ja Pieksämäen neuvontahoitajat. Itäisen alueen ryhmiä koordinoi Savonlinnan neuvontahoitaja.

Ryhmät Itä-Savo

Itä-Savon alueella on vertaisryhmiä syöpään hiljattain sairastuneille sekä pidempään sairastaneille. Myös läheisille on tarjolla vertaistukea ryhmässä sekä läheisten illoissa. Ryhmiä koordinoi Savonlinnan neuvontahoitaja.

Ryhmät Itä-Häme

Itä-Hämeen alueelta Hartola, Heinola ja Sysmä ovat Saimaan Syöpäyhdistyksen toimialuetta. Ryhmien koordinointia hoitaa Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin neuvontahoitaja.

Verkkoryhmät ja -tapaamiset

Järjestämme syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen kasvokkain toteutettavien ryhmien lisäksi verkkovertaisryhmiä. Myös henkilökohtainen tapaaminen neuvontahoitajan kanssa on mahdollista verkossa.

Kurssit

Me Saimaan Syöpäyhdistyksessä haluamme, että jokaisella syöpään sairastuneella on mahdollisuus omaan elämäntilanteeseensa sopivaan tukeen ja kuntoutukseen.

Syöpäpotilaiden lomaviikot

Suomen Syöpäpotilaat ry toteuttaa yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa syöpäpotilaiden virkistyslomia. Lomille voivat osallistua syöpäpotilaat ja heidän läheisensä. Lomaviikot rahoitetaan Sosiaali- ja terveysministeriön veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.