Heinola

Heinolan seudun osastolla on kuukausitapaamiset Heinolan Kristiinakodilla. Osasto järjestää erilaisia tapahtumia toimintavuoden varrella.

Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Juva

Juvan osaston kuukausitapaamiset pidetään kuukauden ensimmäisenä maanantaina. Syöpäpotilaiden ohjattu liikuntaryhmä kokoontuu monitoimitalo Sampolassa maanantaisin.

Lappeenranta

Lappeenrannassa tuolijoogataan joka toinen maanantai. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin.

Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Neloset

Osasto Neloset = Lemi, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari. Neloset järjestää erilaisia liikunta- ja virkistystapahtumia. Ohjattu allasjumppa syöpäpotilaille ja läheisille pidetään joka toinen lauantai Toimintakeskus Suvannossa Savitaipaleella.

Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Punkaharju

Punkaharjun osasto järjestää kampanja- ja tapahtumapäiviä ja osallistuu esimerkiksi leivonnaismyyjäisillä alueensa yhteistapahtumiin ja kesätorille.

Savonlinna

Savonlinnan osaston kerho ja liikuntaryhmä kokoontuvat vuoroviikoin maanantaisin. Kerhon kokoontumispaikkana on Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tilat, liikuntaryhmän ohjaus EasyFitissä.

Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastaneiden ja sairastavien lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla ne, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ne joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä ne jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.