Heinola

Tietoa ja vertaistukea Itä-Hämeen alueen asukkaille tarjoamme Mikkelin neuvontapalvelun toimipisteestämme käsin.

Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille kerran viikossa. Joka toinen viikko myös keilataan porukalla.

Juva

Tietoa ja vertaistukea Juvan alueen asukkaille tarjoamme Pieksämäen ja Mikkelin neuvontapalvelun toimipaikoistamme käsin. Järjestämme syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen myös tuki- ja vertaisryhmiä Juvalla ja välitämme tukihenkilöitä.

Lappeenranta

Lappeenrannan alueen toimintaa koordinoivat Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja ja toimisto. Erilaisia vertaisryhmiä miehille, naisille, nuorena syöpään sairastuneille, lisäksi toiminnallinen kädentaitojen ryhmä. Joka toinen maanantai tuolijoogataan yhdistyksen salissa.

Mikkeli

Mikkelin seudun toimikunta järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

NELOSET: Lemi, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari

Paikallisosasto NELOSET järjestää erilaisia liikunta- ja virkistystapahtumia.

Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto järjestää kuukausitapaamisia syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen, retkiä ja tapahtumia sekä viikottaisen ohjatun liikuntaryhmän.

Punkaharju

Tietoa ja vertaistukea Punkaharjun alueen asukkaille tarjoamme Savonlinnan neuvontapalvelun toimipisteestämme käsin.

Savonlinna

Savonlinnan osaston kerho kokoontuu joka toinen tiistai Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tilassa. Ohjattu liikuntaryhmä joka perjantai EasyFitissä.

Unikkokerho

Unikkokerho on Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimiva syöpää sairastavien ja sairastaneiden lasten ja heidän vanhempiensa kerho. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki syöpäsairaan lapsen perheenjäsenet. Mukana voivat olla perheet, joille lapsen sairaus on aivan uusi asia, ja perheet, joilla sairaudesta on jo kulunut jonkin aikaa sekä perheet, jotka ovat sairauden takia menettäneet lapsensa. Kerhon tarkoituksena on toimia keskustelujen, kokemusten vaihdon ja vertaistuen paikkana perheille.