Avustukset

Saimaan Syöpäyhdistys tukee syöpään sairastuneiden lasten perheitä sekä maksaa jäsenilleen hoitopäiväkorvausta sairaalavuorokausista, jotka johtuvat syöpäsairaudesta.

Lapsen tueksi -rahasto

Saimaan Syöpäyhdistys tukee Lapsen tueksi -rahastollaan syöpään sairastuneiden lasten perheitä syöpähoitojen alkaessa (kertaluonteinen avustus). Avustus ei edellytä jäsenyyttä yhdistyksessä.

Lisätietoa Lapsen tueksi -rahastosta ja avustuksesta saat ottamalla yhteyttä toimistoomme puhelimitse 05 451 3770 tai sähköpostitse saimaa@sasy.fi.

Hakemus Lapsen tueksi -rahastolle (tulostettava pdf-lomake)

Hoitopäiväkorvaus

Hoitopäiväkorvausta myönnetään Saimaan Syöpäyhdistyksen jäsenille, kun liittymisjäsenmaksu on kirjautunut yhdistyksen tilille. Korvausta saa 2 euroa/vrk syöpäsairaudesta johtuvasta sairaalahoidosta. Korvausta voi hakea taannehtivasti puolen vuoden sisällä.

Oikeus hoitopäiväkorvaukseen on henkilökohtainen, jäsenyyden on oltava voimassa sairaalahoidon aikana. Korvausta ei makseta poliklinikkamaksuista, sarjahoidoista eikä pysyvän laitoshoidon ajalta.

Lisätietoja hoitopäiväkorvauksista saat toimistostamme, puh. 05 451 3770 tai sähköpostitse saimaa@sasy.fi.

Hoitopäiväkorvaus maksuperusteet 2024 (pdf)

Hakemus hoitopäiväkorvaus jäsenetu 2024 (tulostettava pdf-lomake)

Tietosuojaseloste Saimaan Syöpäyhdistyksen asiakasrekisteri (pdf)