Lappeenranta

Lappeenrannassa tuolijoogataan joka toinen maanantai ja joka toinen maanantai kokoontuu Lappeenrannan osaston kerho. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin.

HUOMIO: Koronavirustilanteen vuoksi Saimaan Syöpäyhdistyksen kaikki syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetut ryhmät, kerhot, kokoontumiset ja liikuntaryhmät on peruttu toistaiseksi Syöpäjärjestöjen yleisen linjauksen mukaisesti. Neuvontahoitajan tavoitat puhelimitse ja sähköpostitse. Myös tapaaminen vastaanotolla on mahdollista, tee ajanvaraus etukäteen, kiitos.

Tietoa Lappeenrannan osaston toiminnoista saat Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistosta, puh. 05 451 3770.

Tuolijooga joka toinen maanantai klo 10.00 – 11.00 Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Kevätkauden tuolijoogat 13.1. – 20.4.2020. Tervetuloa myös uudet osallistujat!

Allasjumppa tiistaisin klo 17.30-18.30 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Urheilukatu 5 (Kultainen kolmio). Omavastuu 6,60 €/käyntikerta (allasmaksu). Allasmaksu suoritetaan käteisellä ennen jumpan alkua. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti. Kevätkausi 2020  7.1. – 12.5. Huom! Talviloma vk 9: ei allasjumppaa ti 25.2. Tervetuloa myös uudet allasjumppaajat!

Osaston kerho kokoontuu joka toinen maanantai klo 10-12 Kuutinkulmassa, Valtakatu 23. Kevätkauden 2020 kerhomaanantait parillisilla viikoilla 20.1. – 25.5.  Tervetulleita ovat sekä nykyiset että uudet kerholaiset!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen Yhteystiedot