Lappeenranta

Lappeenrannassa tuolijoogataan joka toinen maanantai. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Lappeenrannan osasto

Tietoa Lappeenrannan osaston toiminnasta saat Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistosta, puh. 05 451 3770.

Tuolijooga

Syyskaudella 2020 tuolijoogataan 7.9. – 30.11. joka toinen maanantai klo 10.00 – 11.00 Saimaan Syöpäyhdistyksen salissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton.

Huom! Noudatamme turvaväleja ja siksi saliin mahtuu max 12 osanottajaa. Ilmoittautumiset pyydetään etukäteen toimistolle, puh. 05 451 3770 tai saimaa@sasy.fi. Varaa paikkasi ajoissa!

Allasjumppa

Ohjattu allasjumppa naissyöpäpotilaille tiistaisin klo 17.30-18.30 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Urheilukatu 5 (Kultainen kolmio). Omavastuu 6,60 €/käyntikerta (allasmaksu). Allasmaksu suoritetaan käteisellä ennen jumpan alkua. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti.

Syyskauden 2020 allasjumpat 1.9. – 15.12.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen Yhteystiedot