Lappeenranta

Lappeenrannan alueen toimintaa koordinoivat Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja ja toimisto. Erilaisia vertaisryhmiä miehille, naisille, nuorena syöpään sairastuneille, lisäksi toiminnallinen kädentaitojen ryhmä. Joka toinen maanantai tuolijoogataan yhdistyksen salissa.

Lappeenrannan alueen liikunta- ja vertaisryhmistä saat lisätietoa Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistosta, puh. 05 451 3770 tai sähköpostitse saimaa@sasy.fi sekä toiminnanjohtaja Niina Turuselta, puh. 040 767 4049, niina.turunen@sasy.fi.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen. Yhteystiedot

Tuolijooga

Ohjattu tuolijooga joka toinen maanantai Saimaan Syöpäyhdistyksen salissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Salitila on rajallinen, kevätkauden 2024 ryhmä on täynnä. Voit tiedustella mahdollisesti vapautuvia paikkoja sähköpostitse saimaa@sasy.fi tai soita puh. 05 451 3770.

Tuolijoogapäivät löytyvät myös tapahtumakalenterista Lappeenrannassa tuolijoogaa