Lappeenranta

Lappeenrannan osaston kerho kokoontuu joka toinen maanantai ja joka toinen maanantai tuolijoogataan. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin. Osasto järjestää myös virkistystapahtumia ja teatteriretkiä.

Osaston puheenjohtaja Tarja Lindh

Sihteeri Irja Tiittanen
puh. 040 555 4049, sähköposti: irjainkeri@jippii.fi

Lappeenrannan osasto ilmoittaa Lappeenrannan Uutisien seura- ja yhdistyspalstalla.

Kerho joka toinen maanantai klo 10.30-12.30 Kuutinkulmassa (parittoman viikon maanantait), Valtakatu 23.  Erilaista toimintaa aivoille ja käsille.

Tuolijooga joka toinen maanantai klo 10.00 – 10.45 Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton.
Syksyllä 2018 tuolijoogataan 3.9. alkaen. Tervetuloa myös uudet osallistujat!

Naisten allasjumppa tiistaisin klo 17.30-19.00 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Kauppakatu 58-60. Omavastuu 6,60 €/käyntikerta (allasmaksu).
Kevätkausi 9.1. – 15.5.2018 (ei allasjumppaa 27.2.; 13.3. eikä vapunpäivänä).

AJANKOHTAISTA

Kesäretki ti 5.6.2018 Joutsenon Invalaan. Kuljetus kimppakyydein. Perillä ollaan puolen päivän aikaan, iltapäivä Saimaan rannalla hyvästä seurasta ja ruuasta nauttien. Ilmoittautumiset Railalle puh. 050 555 3626 viim. torstaina 31.5. Lisätiedot ja ajo-ohjeet myös Railalta. Retken hinta 5 € maksetaan Invalassa. Tervetuloa mukaan!