Lappeenranta

Lappeenrannan osaston kerho kokoontuu joka toinen maanantai ja joka toinen maanantai tuolijoogataan. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin. Osasto järjestää myös virkistystapahtumia ja teatteriretkiä.

Osaston puheenjohtaja Tarja Lindh

Sihteeri Irja Tiittanen
puh. 040 555 4049, sähköposti: irjainkeri@jippii.fi

Lappeenrannan osasto ilmoittaa Lappeenrannan Uutisien seura- ja yhdistyspalstalla.

Osaston kerho kokoontuu joka toinen maanantai klo 10-12 Kuutinkulmassa, Valtakatu 23. Kevätkauden 2020 kerhomaanantait parillisilla viikoilla 20.1. – 25.5.  Tervetulleita ovat sekä nykyiset että uudet kerholaiset!

Tuolijooga joka toinen maanantai klo 10.00 – 11.00 Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Kevätkauden tuolijoogat 13.1. – 20.4.2020. Tervetuloa myös uudet osallistujat!

Yhdistysten yhteinen ohjattu saliryhmä tiistaisin Kahilanniemen salissa. Kysy toimistolta lisää, puh. 05 451 3770.

Allasjumppa tiistaisin klo 17.30-18.30 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Urheilukatu 5 (Kultainen kolmio). Omavastuu 6,60 €/käyntikerta (allasmaksu). Allasmaksu suoritetaan käteisellä ennen jumpan alkua. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti. Kevätkausi 2020  7.1. – 12.5. Tervetuloa myös uudet allasjumppaajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen Yhteystiedot