Lappeenranta

Lappeenrannan alueen toiminnasta vastaavat Saimaan Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja ja vapaaehtoiskoordinaattori. Erilaisia vertaisryhmiä miehille, naisille, nuorena syöpään sairastuneille, lisäksi toiminnallinen kädentaitojen ryhmä. Joka toinen maanantai tuolijoogataan yhdistyksen salissa.

Lappeenrannan alueen liikunta- ja vertaisryhmistä saat lisätietoa Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistosta, puh. 05 451 3770 tai sähköpostitse saimaa@sasy.fi sekä toiminnanjohtaja Niina Turuselta, puh. 040 767 4049, niina.turunen@sasy.fi.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä sh Jaana Lemetyiseen. Yhteystiedot

Tuolijooga

Tuolijooga syöpään sairastuneille Saimaan Syöpäyhdistyksen salissa. Joogataan ja voimaannutaan yhdessä joka toinen viikko tunnin ajan. Ohjaajana toimii Eija Juvakka. Osallistujille maksuton.

HUOM! Salitila on rajallinen. Ennakkoilmoittautuminen tähän ryhmään on välttämätöntä. Ilmoittautumisia syyskauden 2024 tuolijoogaryhmään otetaan vastaan elokuussa, puh. 05 451 3770 tai 0400 728 192. Ryhmä käynnistyy maanantaina 2.9.

Tuolijoogapäivät löytyvät myös tapahtumakalenterista Lappeenrannassa tuolijoogataan