Lappeenranta

Lappeenrannan osaston kerho kokoontuu joka toinen maanantai ja joka toinen maanantai tuolijoogataan. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa tiistaisin. Osasto järjestää myös virkistystapahtumia ja teatteriretkiä.

Osaston puheenjohtaja Tarja Lindh

Sihteeri Irja Tiittanen
puh. 040 555 4049, sähköposti: irjainkeri@jippii.fi

Lappeenrannan osasto ilmoittaa Lappeenrannan Uutisien seura- ja yhdistyspalstalla.

Osaston kerho kokoontuu maanantaisin klo 10-12, vuoroviikoin tuolijoogan kanssa. Syksyn 2019 kokoontumispaikka on Saimaan Syöpäyhdistys, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Syyskausi jatkuu 2.12.2019 asti.

Tuolijooga joka toinen maanantai klo 10.00 – 11.00 Saimaan Syöpäyhdistyksen tiloissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Syksyn tuolijooogat ovat päättyneet. Jatketaan keväällä 13.1.2020 alkaen. Tervetuloa myös uudet osallistujat!

Yhdistysten yhteinen ohjattu saliryhmä tiistaisin Kahilanniemen salissa. Kysy toimistolta lisää, puh. 05 451 3770.

Allasjumppa tiistaisin klo 17.30-18.30 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Urheilukatu 5 (Kultainen kolmio). Omavastuu 6,60 €/käyntikerta (allasmaksu). Allasmaksu suoritetaan käteisellä ennen jumpan alkua. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti. Syyskausi päättyy 10.12.2019. Kevätkausi 2020  7.1. – 12.5.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen Yhteystiedot