Lappeenranta

Lappeenrannan alueen toimintaa koordinoi Saimaan Syöpäyhdistyksen toimisto. Joka toinen maanantai tuolijoogataan. Naissyöpäpotilaille on ohjattua allasjumppaa viikottain tiistaisin.

Lappeenrannan alueen liikuntaryhmistä ja vertaisryhmistä saat lisätietoa Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistosta, puh. 05 451 3770 tai sähköpostitse saimaa@sasy.fi sekä toiminnanjohtaja Niina Turuselta, puh. 040 767 4049, niina.turunen@sasy.fi.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen. Yhteystiedot

Tuolijooga

Ohjattu tuolijooga joka toinen maanantai Saimaan Syöpäyhdistyksen salissa, Maakuntagalleria, Kauppakatu 40 D, 2. kerros. Tuolijoogaa ohjaa Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse saimaa@sasy.fi tai soita puh. 05 451 3770.

Vuonna 2022 tuolijoogataan 28.2.-30.5. ja 22.8.-12.12. Huom! Koronatilanteen vuoksi tehtyjen siirtojen vuoksi toukokuussa tuolijooga maanantaisin viikon välein 9.5.; 16.5. 23.5. ja 30.5.! Voit tarkistaa joogapäivät myös tapahtumakalenterista Lappeenrannassa tuolijoogaa

Allasjumppa

Ohjattu allasjumppa naissyöpäpotilaille tiistaisin klo 17.30-18.30 Lappeenrannan palvelukeskussäätiön tiloissa, Urheilukatu 5 (Kultainen kolmio). Allasmaksu 7,10 €/käyntikerta maksetaan käteisellä ennen jumpan alkua. Ryhmää ohjaa fysioterapeutti. Huom! Uusi allasjumppaaja, ilmoittaudu etukäteen Saimaan Syöpäyhdistyksen toimistoon, puh. 05 451 3770, saat käyntiohjeet taloon (ulko-ovi on lukittu).

Kevätkauden 2022 allasjumppa on päättynyt. Jatketaan kesän jälkeen 30.8. alkaen. HUOM! Muutokset ovat mahdollisia.

Tietoa myös tapahtumakalenterissaLappeenrannassa allasjumppaa