Neloset

Osasto Neloset = Lemi, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari. Neloset järjestää erilaisia liikunta- ja virkistystapahtumia. Toimintakeskus Suvannossa Savitaipaleella ohjattu tuolijumppa keskiviikkoisin ja ohjattu allasjumppa joka toinen lauantai.

Neloset

Osaston puheenjohtaja Pirjo Heinikainen
puh. 050 589 5604, pipsa.heinikainen@gmail.com

Sihteeri Jussi Siltamaa
puh. 045 349 2693, jussi.siltamaa@ren.to

Nelosilla on oma Facebook-sivu Saimaan Syöpäyhdistys ry paikallisosasto Neloset

Osaston tapahtumailmoittelua voi seurata Länsi-Saimaan Sanomista sekä tältä sivulta. Koronatilanteen vuoksi tapahtumiin voi tulla muutoksia.

Tuolijumppa

Huom! Kellonaika ja ohjaaja vaihtunut. 19.10 alkaen tuolijumpan ohjaa Johanna Vasara. Tuolijumppa jatkuu toimintakeskus Suvannon jumppasalissa joka keskiviikko klo 13.15-14.15. Osallistumismaksut 2 €/kerta laskutetaan osallistujilta joulukuussa. Vuoden viimeinen tuolijumppa on keskiviikkona 14.12.

Allasjumppa

Ohjattu allasjumppa Savitaipaleen Toimintakeskus Suvannossa klo 10.30-12 joka toinen lauantai. Ohjaajana toimii Johanna Vasara. Sekaryhmä, johon sekä syöpäpotilaat että läheiset ovat tervetulleita! Osallistumismaksut 2 €/kerta laskutetaan osallistujilta joulukuussa. Syyskausi alkaa lauantaina 3.9.2022 ja jatkuu 10.12. asti. Keväällä allasjumppa jatkuu 07.01. alkaen.

Retki- ja virkistystoiminta

Lemille 20.11. syömään särää

Sunnuntaina 20.11.2022 lähdetään Lemin museotuvalle syömään särää. Lähtö Savitaipaleen torilta klo 12.15. Ohjelmassa on yhteislaulua ja mukavaa yhdessäoloa. Säräreissun hinta 45 €/hlö sisältää bussikuljetukset ja säräaterian. Ilmoittaudu 13.11. mennessä Pirjolle, puh. 050 589 5604, pipsa.heinikainen@gmail.com.

mase design -korumyynnillä tukea Nelosten toimintaan

Osasto Neloset myy mase designin heijastavia ulkokoruja, avainnauhoja ja laukkukoruja, joista osasto Neloset saa tuottoa 6 €/koru. Koruja voi kysyä Pirjo Heinikaiselta p. 050 589 5604; pipsa.heinikainen@gmail.com

Nelosten harkinnanvarainen avustustoiminta

Korumyynnin tuotolla Nelosten paikallisosasto myöntää avustusta syöpäpotilaiden virkistystä ja kuntoutumista tukevaan toimintaan. Avustusta myönnetään henkilöä kohden korkeintaan 70 €. Hakijan tulee asua Savitaipaleella, Lemillä, Suomenniemellä tai Taipalsaarella. Avustusta voidaan myöntää esimerkiksi siivoukseen, lastenhoitoon, hierontaan, jalkahoitoon jne.

Seuraavasta avustushausta ilmoitetaan, kun hakuaika alkaa.

Osasto Neloset kiittää jokaista, joka on ostanut mase designin korun. Kiitos kuuluu myös mase designille, joka mahdollistaa korujen myynnin hyvään tarkoitukseen. mase designin verkkosivulle

Nelosten tapahtumia vuosien varrelta

Ihmisiä seisomassa rinnatusten muodostaen ketjun.

Hannu Mäntynen ja ”kipuketju”

Ihmisiä järven rannassa keppijumppaamassa.

Ulkoilupäivä Savitaipaleen Kapakojan kosteikolla 16.5.2017. Lintubongausta, ohjattu keppijumppa ja Suvannon eväät. Kesä otettiin vastaan aurinkoisessa säässä, eikä yhtään purnattu!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot