Neloset

Osasto Neloset = Lemi, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari. Neloset järjestää erilaisia liikunta- ja virkistystapahtumia. Toimintakeskus Suvannossa Savitaipaleella ohjattu tuolijumppa keskiviikkoisin ja ohjattu allasjumppa joka toinen lauantai.

Neloset

Osaston puheenjohtaja Pirjo Heinikainen
puh. 050 589 5604, pipsa.heinikainen@gmail.com

Sihteeri Jussi Siltamaa
puh. 045 349 2693, jussi.siltamaa@ren.to

Nelosilla on oma Facebook-sivu Saimaan Syöpäyhdistys ry paikallisosasto Neloset

Osaston tapahtumailmoittelua voi seurata Länsi-Saimaan Sanomista sekä tältä sivulta. Koronatilanteen vuoksi tapahtumiin voi tulla muutoksia.

Roosa nauha -kävely pe 8.10.2021

Osasto Neloset järjestää Roosa nauha -kävelyn Roosa nauha -päivänä perjantaina 8.10.2021. Lähtö tapahtuu Savitaipaleen torilta klo 17. Kävelyreitti on noin 1,5 km ja se seuraa osin pinkkiä katuosuutta. Tervetuloa kävelemään ja tukemaan syöpätyötä’!

Allasjumppa

Ohjattu allasjumppa Savitaipaleen Toimintakeskus Suvannossa klo 10.30-12 joka toinen lauantai. Allasjumpan ohjaajana toimii Johanna Vasara. Sekaryhmä, johon sekä syöpäpotilaat että läheiset ovat tervetulleita! Allasjumppa on osallistujille maksuton loppuvuoden ajan.

Syyskauden 2021 allasjumpat: 4.9.; 18.9.; 2.10.; 16.10. 30.10.; 13.11.; 27.11. ja 11.12.

Tapahtumakalenteri

Tuolijumppa

Fysioterapeutin ohjaama tuolijumppa Toimintakeskus Suvannon jumppasalissa joka keskiviikko klo 14. Salissa noudatetaan korona-ajan suositusten mukaisia turvavälejä. Tuolijumppa on osallistujille maksuton loppuvuoden ajan.

Syksyn 2021 tuolijumppa käynnistyy ke 1.9. klo 14 ja jatkuu marraskuun loppuun joka keskiviikko.

Retki- ja virkistystoiminta

mase design -korumyynnillä tukea Nelosten toimintaan

Osasto Neloset myy mase designin heijastavia ulkokoruja, avainnauhoja ja laukkukoruja, joista osasto Neloset saa tuottoa 6 €/koru. Koruja voi kysyä Pirjo Heinikaiselta p. 050 589 5604; pipsa.heinikainen@gmail.com

Nelosten harkinnanvarainen avustustoiminta

Korumyynnin tuotolla Nelosten paikallisosasto myöntää avustusta syöpäpotilaiden virkistystä ja kuntoutumista tukevaan toimintaan. Avustusta myönnetään henkilöä kohden korkeintaan 70 €. Hakijan tulee asua Savitaipaleella, Lemillä, Suomenniemellä tai Taipalsaarella. Avustusta voidaan myöntää esimerkiksi siivoukseen, lastenhoitoon, hierontaan, jalkahoitoon jne.

Seuraavasta avustushausta ilmoitetaan, kun hakuaika alkaa.

Osasto Neloset kiittää jokaista, joka on ostanut mase designin korun. Kiitos kuuluu myös mase designille, joka mahdollistaa korujen myynnin hyvään tarkoitukseen. mase designin verkkosivulle

Nelosten tapahtumia vuosien varrelta

Ihmisiä seisomassa rinnatusten muodostaen ketjun.

Hannu Mäntynen ja ”kipuketju”

Ihmisiä järven rannassa keppijumppaamassa.

Ulkoilupäivä Savitaipaleen Kapakojan kosteikolla 16.5.2017. Lintubongausta, ohjattu keppijumppa ja Suvannon eväät. Kesä otettiin vastaan aurinkoisessa säässä, eikä yhtään purnattu!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot