Yhteystiedot

Yhdistyksemme toimipisteet sijaitsevat Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pieksämäellä ja Savonlinnassa. Ota yhteyttä sinua lähellä olevan toimipisteen neuvontahoitajaan. Jäsenasiat hoidamme Lappeenrannan toimistolla.

Toiminta

Meiltä saat tietoa, tukea ja neuvontaa. Palvelemme Etelä-Karjalan, Etelä-Savon ja Päijät-Hämeen alueella kaikkia, joita syöpä koskettaa. Toimipisteemme sijaitsevat Lappeenrannassa, Mikkelissä, Pieksämäellä ja Savonlinnassa.

Hallitus

Saimaan Syöpäyhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja ja 9-12 varsinaista jäsentä. Hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten toimikausi on kaksi vuotta.

Palvelut

Meiltä saat tietoa syöpäriskin vähentämisestä. Syöpään sairastuneena tai sairastuneen läheisenä saat neuvontaa ja tukea sairauden kaikissa vaiheissa. Kohtaamme sinut kasvokkain ja kiireettä. Palvelumme ovat maksuttomia ja tarkoitettu kaikille, joita syöpään liittyvät asiat mietityttävät.

Avustukset

Saimaan Syöpäyhdistys tukee syöpään sairastuneiden lasten perheitä sekä maksaa jäsenilleen hoitopäiväkorvausta sairaalavuorokausista, jotka johtuvat syöpäsairaudesta.

Ammattilaisille ja oppilaitoksille

Toimimme yhteistyössä mm. sairaaloiden syöpäpoliklinikoiden ja terveyskeskusten sekä muiden yhdistysten kanssa. Tällä sivulla on ammattihenkilöstölle tietoa ja tulostettavia pdf-lomakkeitamme yhteisten asiakkaittemme palvelemiseksi.