Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Osaston puheenjohtaja Terttu Olanterä
puh. 040 733 7778, sähköposti terttuo54@gmail.com

Varapuheenjohtaja Matti Särkiniemi
puh. 044 061 2433, sähköposti m.sarkiniemi@hotmail.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osaston kokoukset Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa joka kuukauden toinen maanantai klo 16, Lampolahdenkatu 6 (Kelan yläkerrassa, käynti Lampolahdenkadun puolelta). Kokoontumisista ilmoitetaan myös Pieksämäenlehden seurapalstalla edeltävänä torstaina. Syyskauden 2017 kokoontumiset:

14.8.; 11.9.; 9.10.; 13.11. sekä 11.12. joulujuhla Neuvokkaan tilossa

Liikuntaryhmä

Ohjattua liikuntaa torstaisin klo 15.30 – 16.30 Palvelutalo Abelissa, Häyrisentie 23-24. Huom! Syksyllä uusi kellonaika.

Liikuntaryhmän suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa fysioterapeutti, rentoutusterapeutti Sari Härkönen Sarin Kehopajasta. Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Tervetuloa mukaan liikkumaan ja löytämään uusia harrastusmahdollisuuksia. Tehdään yhdessä liikkumisesta mielekästä!

Liikunnat ovat maksuttomia. Syksyn 2017 liikuntaryhmä 14.9. – 30.11. (ei 26.10).

AJANKOHTAISTA:

Pieksämäen seudun osaston kirkkopyhä ja kirkkokahvit sunnuntaina 19.11. klo 10 Pieksämäen Uudessa Kirkossa. Tervetuloa!