Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Osaston puheenjohtaja Terttu Olanterä
puh. 040 733 7778, sähköposti terttuo54@gmail.com

Varapuheenjohtaja Matti Särkiniemi
puh. 044 061 2433, sähköposti m.sarkiniemi@hotmail.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osaston kokoukset Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa joka kuukauden toinen maanantai klo 16, Lampolahdenkatu 6 (Kelan yläkerrassa, käynti Lampolahdenkadun puolelta). Kokoontumisista ilmoitetaan myös Pieksämäenlehden seurapalstalla edeltävänä torstaina.

Kevätkaudella 2018::

• osaston vuosikokous ma 12.2. klo 16
  • osaston 40-vuotisjuhla ma 12.3. klo 16, paikkana on Ravintola Hilpeä Hospodar, osoite Savontie 9, 76100 Pieksämäki. Ruokailun vuoksi sitovat ilmoittautumiset, puh. 040 767 4043, tai jaana.jormakka@sasy.fi.

Liikuntaryhmä

Ohjattua liikuntaa torstaisin klo 15.30 – 16.30 Palvelutalo Abelissa, Häyrisentie 23-24.

Liikuntaryhmän suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa fysioterapeutti, rentoutusterapeutti Sari Härkönen Sarin Kehopajasta. Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Liikuntaryhmän kevätkausi 2018: 11.1. – 19.4.