Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin uimahallin alasalissa.

Huom! Kasvokkainen ryhmätoimintamme on tauolla maalis-huhtikuun ajan koronapandemian tilanteen vuoksi.

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta (pdf), päivitetty 11.12.2020

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaiset tapaavat joka kuukauden toinen maanantai klo 17 Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa, Lampolahdenkatu 6, 2. krs, jollei paikasta ole toisin ilmoitettu. Tapaamisista ilmoitetaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina. Kevään 2021 tapaamisista tiedotetaan myöhemmin.

Liikuntaryhmä

HUOM! Liikuntaryhmä on tauolla koronan vuoksi. Ilmoitamme, kun voimme taas turvallisesti liikkua yhdessä.

Ohjattu liikuntaryhmä tiistaisin klo 13.30 – 14.30 järjestötalolla, Tasakatu 4-6, 76100 Pieksämäki. Ohjaajana toimii Mira Hämäläinen, fysioterapeutti AMK. Lihaskunto-, liikkuvuus-, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutuminen ja kehonhuoltoa (venyttely). Tulethan ryhmään terveenä ja oireettomana. Huolehditaan hygieniasta ja turvaväleistä!

Kevätkausi 2021: 26.1. – 27.4. (ei talvilomalla 2.3.)

Syyskausi 2021: 14.9. – 7.12. (ei syyslomalla 26.10.)

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot