Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaiset tapaavat joka kuukauden toinen maanantai klo 17 Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa, Lampolahdenkatu 6, 2. krs, jollei paikasta ole toisin ilmoitettu. Tapaamisista ilmoitetaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina. Syksyn 2020 tapaamisista tiedotetaan myöhemmin.

Liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä torstaisin klo 15.30 – 16.30 Palvelutalo Abelissa, Häyrisentie 23 – 25, 76100 Pieksämäki, Ohjaajana toimii liikuntaneuvoja Hilda Vedenpää. Lihaskuntoa, liikkuvuutta, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutumista ja kehonhuoltoa (venyttely).

Syyyskausi 2020: 10.9. – 3.12. (ei syyslomalla 22.10.)

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot