Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on keskiviikkoisin Palvelutalo Abelissa.

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Soili Huupponen
puh. 044 241 2920, sähköposti s.huupponen@gmail.com

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaisten tapaaminen joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 16.30 Järjestötalon alasalissa, Tasakatu 4-6, Pieksämäki. Tapaamisista ilmoitetaan myös Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina.  Kokoontumispäivät syyskaudella 2022 (muutokset mahdollisia): 6.9.; 4.10.; 1.11. ja pikkujoulu 13.12.

Liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä jatkaa syyskaudella 14.9. – 7.12. keskiviikkoisin klo 14.30 – 15.30 Palvelutalo Abelin tiloissa, Häyrisentie 23-25, Pieksämäki. Liikuntaryhmän järjestää Seutuopisto, ohjaajana toimii ft Sari Härkönen. Lihaskunto-, liikkuvuus-, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutuminen ja kehonhuoltoa (venyttely). Tulethan ryhmään terveenä ja oireettomana.

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat! Huomaathan, että syksyn viikonpäivä on keskiviikko ja aloitus jo klo 14.30. Syyslomalla ei ole liikuntaa (26.10.).

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot