Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Osaston puheenjohtaja Terttu Olanterä
puh. 040 733 7778, sähköposti terttuo54@gmail.com

Varapuheenjohtaja Hillevi Seppäläinen

Osaston sihteeri Sirpa Heiskanen
puh. 0400 673 990, sähköposti sima.heiskanen@gmail.com

Osaston kokoukset Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa joka kuukauden toinen maanantai klo 16, Lampolahdenkatu 6 (Kelan talo).

Liikuntaryhmä

Ohjattua liikuntaa torstaisin klo 14.00 – 15.00 Palvelutalo Abelissa, Häyrisentie 23-24.
Syyskausi 8.9. – 1.12.2016 (ei 20.10.)

Liikuntaryhmän suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa fysioterapeutti, rentoutusterapeutti Sari Härkönen Sarin Kehopajasta. Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Tervetuloa mukaan liikkumaan ja löytämään uusia harrastusmahdollisuuksia. Tehdään yhdessä liikkumisesta mielekästä!

Liikunnat ovat maksuttomia.

AJANKOHTAISTA

Osaston perinteinen joulujuhla ma 12.12.2016 klo 16.00 Neuvokkaassa. Jouluista ohjelmaa, laulua, runoja… Osasto tarjoaa joulupuuron, kahvit, tortut ja piparit. Ilmoittautuminen Jaana Jormakalle, puh. 040 767 4043.

Elämä kantaa -konsertti Poleenissa 24.9.2016: Arja Korisevan ja Kari Vepsän yhteiskonsertti täytti salin viimeistä paikkaa myöten. Kiitos järjestäjille, Arjalle ja Karille ja kaikille mukana olleille!

Konsertin kiitokset 24.9.2016