Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin Palvelutalo Abelissa.

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaisten tapaamisista kevätkaudella 2022 tiedotetaan tällä sivulla myöhemmin. Tammikuussa ei kokoonnuta vallitsevan koronatilanteen vuoksi. Tapaamisista ilmoitetaan myös Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina.

Liikuntaryhmä

Kevään 2022 liikuntaryhmä siirtyy alkamaan 27.1.2022. Koronavaraus eli tarvittaessa jumppia voidaan siirtää eteenpäin keväällä tai ulkoliikunnaksi. Seuraa ilmoittelua!

Ohjattu liikuntaryhmä torstaisin klo 15.30 – 16.30 Palvelutalo Abelin tiloissa, Häyrisentie 23-25, 76100 Pieksämäki. Liikuntaryhmän järjestää Seutuopisto, ohjaajana toimii ft Sari Härkönen. Lihaskunto-, liikkuvuus-, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutuminen ja kehonhuoltoa (venyttely). Tulethan ryhmään terveenä ja oireettomana. Huolehditaan hygieniasta ja turvaväleistä.

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot