Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin palvelutalo Abelissa.

Osaston puheenjohtaja Terttu Olanterä
puh. 040 733 7778, sähköposti terttuo54@gmail.com

Varapuheenjohtaja Matti Särkiniemi
puh. 044 061 2433, sähköposti m.sarkiniemi@hotmail.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osaston kokoukset Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa joka kuukauden toinen maanantai klo 16, Lampolahdenkatu 6 (Kelan yläkerrassa, käynti Lampolahdenkadun puolelta). Kokoontumisista ilmoitetaan myös Pieksämäenlehden seurapalstalla edeltävänä torstaina. Kevään 2017 kokoontumiset:

13.3. Esko Kaukonen kertoo matkoistaan sanoin ja kuvin
10.4. Diakoni Mikko Ryynänen, aiheena diakoniatyö
8.5. ei kokousta, vaan 10.5. virkistyspäivä Nuuvinniemessä, ks. alla Ajankohtaista

Liikuntaryhmä

Ohjattua liikuntaa torstaisin klo 14.00 – 15.00 Palvelutalo Abelissa, Häyrisentie 23-24.

Liikuntaryhmän suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa fysioterapeutti, rentoutusterapeutti Sari Härkönen Sarin Kehopajasta. Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Tervetuloa mukaan liikkumaan ja löytämään uusia harrastusmahdollisuuksia. Tehdään yhdessä liikkumisesta mielekästä!

Liikunnat ovat maksuttomia.

AJANKOHTAISTA

16.3. klo 18 Lämmöllä Sinulle -kirkkoilta Jäppilän kirkossa, iltapala seurakuntatalolla

20.4. klo 18 luento ”Syöpä – minä, sinä, selviytymisen tiellä” luennoitsijana terveydenhuoltoneuvos Leena Rosenberg, Uuden kirkon seurakuntasalissa