Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin Palvelutalo Abelissa.

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaiset tapaavat joka kuukauden toinen maanantai klo 17 Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa, Lampolahdenkatu 6, 2. krs, jollei paikasta ole toisin ilmoitettu. Tapaamisista ilmoitetaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina.  Kuukausitapaamisissa kesätauko!

Liikuntaryhmä

Liikuntaryhmä jatkuu syyskaudella 2021. Paikka vaihtunut, katso alta päivitetyt tiedot!

Ohjattu liikuntaryhmä torstaisin klo 15.30 – 16.30 Palvelutalo Abelin tiloissa, Häyrisentie 23-25, 76100 Pieksämäki. Ohjaajana toimii ft Sari Härkönen. Lihaskunto-, liikkuvuus-, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutuminen ja kehonhuoltoa (venyttely). Tulethan ryhmään terveenä ja oireettomana. Huolehditaan hygieniasta ja turvaväleistä.

Syyskausi 2021: 16.9. – 9.12. (ei syyslomalla 28.10.)

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot