Pieksämäki

Pieksämäen seudun osasto kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina. Viikottainen ohjattu liikuntaryhmä syöpäpotilaille ja läheisille on torstaisin uimahallin alasalissa.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Pieksämäen seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Erkki Huupponen
sähköposti erkki.huupponen@pp.inet.fi

Varapuheenjohtaja Pirkko Puustinen
puh. 040 5420198, sähköposti pirkkopuustinen@outlook.com

Osaston sihteeri Jaana Jormakka
puh. 040 767 4043, sähköposti jaana.jormakka@sasy.fi

Osasto tiedottaa tapahtumistaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Kuukausitapaamiset

Pieksämäen osastolaiset tapaavat joka kuukauden toinen maanantai klo 17 Saimaan Syöpäyhdistyksen Pieksämäen neuvontapalvelun tiloissa, Lampolahdenkatu 6, 2. krs, jollei paikasta ole toisin ilmoitettu. Tapaamisista ilmoitetaan Pieksämäen Lehden seurapalstalla edeltävänä torstaina. Syksyn 2020 tapaamisista tiedotetaan myöhemmin.

Liikuntaryhmä

Ohjattu liikuntaryhmä torstaisin klo 16.15 – 17.15 uimahallin alasalissa, Opintie 3, 76100 Pieksämäki. Saliin käynti jäähallin puoleisesta ovesta. Syksyn ensimmäiseen tapaamiskertaan 10.9. ilmoittautumiset etukäteen neuvontahoitajalle, puh. 040 767 4043. Huomaa uusi kellonaika ja paikka!

Lihaskuntoa, liikkuvuutta, tasapaino- ja koordinaatioharjoituksia sekä rentoutumista ja kehonhuoltoa (venyttely).

Ryhmä on tarkoitettu syöpään sairastuneille, sairastumisen ajankohdalla ei ole merkitystä. Myös sairastuneen läheinen voi osallistua. Liikuntaryhmä on maksuton. Tervetuloa myös uudet osanottajat!

Syyskausi 2020: 10.9. – 3.12. (ei syyslomalla 22.10.)

Ryhmä voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Pieksämäen neuvontahoitaja Jaana Jormakkaan  Yhteystiedot