Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

HUOMIO: Koronavirustilanteen vuoksi Saimaan Syöpäyhdistyksen kaikki syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetut ryhmät, kerhot, kokoontumiset ja liikuntaryhmät on peruttu toistaiseksi Syöpäjärjestöjen yleisen linjauksen mukaisesti. Neuvontahoitajan tavoitat puhelimitse ja sähköpostitse. Myös tapaaminen vastaanotolla on mahdollista, tee ajanvaraus etukäteen, kiitos.

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Urheilutalon käyttömaksu 1,50 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Kevätkausi 2020: 9.1. – 23.4. Terveysliikunnan viikko-ohjelma löytyy oheisesta pdf-tiedostosta Terveysliikunta 2020.pdf.

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 15.00 (huom! vuonna 2020 uusi kellonaika), paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Tervetuloa!

Imatran osaston vuosikokous ke 19.2.klo 15.00 Mansikkalan palvelutalon kerhohuoneella.

Ystävänpäivän hohtokeilaus Imatran keilahallilla pe 14.2. klo 19.00. Radat ja joukkueet täyttyivät jo, mutta tervetuloa mukaan kannustusjoukkoihin!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot