Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kerhotapaamiset Mansikkalan palvelutalon kerhohuoneella joka kuukauden 3. keskiviikko klo 15.00 (osoite Kauppakatu 3, Imatra). Ajankohtaisia aiheita. Kahvi 2 € ja vapaaehtoinen arpa 2 €. Tervetuloa! Syyskauden 2020 tapaamiset: 20.8., 16.9., .21.10. ja 18.11.

Terveysliikunta

Ohjattu senioriliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Terveysliikunta alkaa to 3.9. Koronasta johtuen ryhmän kokoa on pienennetty, mutta jumppaan mahtuu vielä muutama. Ilmoittautumiset Kirstille puh. 040 810 6883. Huom! Syyskaudella 2020 terveysliikunta on ilmoittautuneille maksuton.

Liikutaan yhdessä 2020 -hanke järjestää: Koskipuistossa maksuton kevytjumppa maanantaisin klo 14-15 (26.10. asti). Rankkasateella peruttu, pieni tihkusade ei haittaa.  Kevytjumppa sopii kaikenikäisille.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot