Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Tapaamiset ja liikuntaryhmät voidaan koronapandemian aikana toteuttaa viranomaisten alueellisia rajoituksia ja toimintaohjeita noudattaen. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton.

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Roosa nauha -päivä 8.10.2021

Imatran osastolaisia voi tavata K-Citymarketissa Roosa nauha -päivänä perjantaina 8.10. klo 10-12. Imatran osaston ja Saimaan Syöpäyhdistyksen toiminnan esittelyä. Jäseneksikin voi liittyä kätevästi paikan päällä. Osastolaiset myyvät myös Roosa nauhoja, joiden myyntituotoilla se järjestää vertaistapaamisia ja virkistystä alueen syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen.

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kerhotapaamiset järjestetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00 (osoite Esterinkatu 17, 55100 Imatra). Ajankohtaisia aiheita. Kahvi 2 € ja vapaaehtoinen arpa 2 €.  Syyskauden 2021 tapaamiset 18.8.; 15.9.; 20.10.; 17.11. klo 13. Pikkujouluista ilmoitetaan myöhemmin. Tervetuloa!

Syyskuussa alkaa keilaus

Uutta syksyllä 2021: parittoman viikon maanantaisin 13.9. alkaen keilataan Imatran keilahallissa klo 13. Osallistujille maksuton, ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Terveysliikunta

Syksyn liikuntaryhmä on täysi. Voit tiedustella ryhmätilanteesta osaston sihteeriltä.

Ohjattu senioriliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen.  Yhteystiedot