Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Syyskauden toiminnan avaus Päivärannassa 21.8. klo 13-16. Toiminnan suunnittelua, seurustelua, ulkoilua, ruokailu ja sauna. Ilmoittaudu 9.8. mennessä 0408106883.

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00, paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Syyskuussa 18.9. aiheena Roosanauhat ja keräyslippaat. Tervetuloa!

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.30 – 15.30 Urheilutalon voimistelusalissa. Urheilutalon käyttömaksu 1,20 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Terveysliikunta jatkuu syyskuussa, seuraa Uutisvuoksesta kaupungin ilmoituksia ja seurapalstaa.

Ryhmästä voi tiedustella myös osaston sihteeriltä. Tervetuloa mukaan!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot