Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille kerran viikossa. Joka toinen viikko myös keilataan porukalla.

Tapaamisiin ja liikuntaryhmiin voit osallistua, kun olet oireeton (ei flunssan, vatsataudin ym. virustautien oireita).

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kerhotapaamiset järjestetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00 (osoite Esterinkatu 17, 55100 Imatra).  Ajankohtaisia aiheita. Kahvi 2 €.  Tervetuloa joukolla mukaan! Myös uudet osallistujat ovat lämpimästi tervetulleita! Seuraava tapaaminen Esterinkadulla on ke 19.10. klo 13. Asiantuntijavieraana proviisori Jerry Ryhänen Imatrankosken apteekista.

Terveysliikunta

Ohjattu senioriliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Kysy lisää liikuntaryhmästä osaston sihteeriltä, puh. 040 810 6883.

Keilataan yhdessä

Parittomien viikkojen maanantaisin klo 13 keilataan porukalla Imatran keilahallissa Urheilutalolla, Kotipolku 2. Osallistua voivat syöpäpotilaat ja heidän läheisensä. Tulkaa mukaan, osallistuminen on maksutonta! Syyskauden 2022 keilailu alkaa ma 26.9. klo13.00, ilmoittaudu Aarnelle, puh. 050 411 3692.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen.  Yhteystiedot