Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille kerran viikossa. Joka toinen viikko myös keilataan porukalla.

Tapaamisiin ja liikuntaryhmiin voit osallistua, kun olet oireeton (ei flunssan, vatsataudin ym. virustautien oireita).

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen
poyhonenaarne@gmail.com

Osaston sihteeri Kirsti Kiisseli
kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen.  Yhteystiedot

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kerhotapaamiset järjestetään Imatran NKY:n kerhotilassa joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00 (osoite Esterinkatu 17, 55100 Imatra). Ajankohtaisia aiheita. Kahvi ja pulla 2 €. Tervetuloa joukolla mukaan, myös uudet osallistujat ovat lämpimästi tervetulleita! Maaliskuun tapaamisessa ke 20.3. vieraana erityisasiantuntija Johanna Nykänen Etelä-Karjalan hyvinvointialueelta aiheenaan omahoitaja.

Terveysliikunta

Ohjattu senioriliikunta torstaisin klo 14.30 – 15.30 Urheilutalon judosalissa. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Jos haluat tulla mukaan, ota yhteyttä osaston sihteeriin Kirstiin, puh. 040 810 6883, saat lisätietietoa ja paikallisosasto maksaa osallistumismaksusi. Kevätkausi 2024 alkaa torstaina 11.1.

Keilataan yhdessä

Parittomien viikkojen maanantaisin klo 13 keilataan porukalla Imatran keilahallissa Urheilutalolla, Kotipolku 2. Osallistua voivat syöpäpotilaat ja heidän läheisensä. Osallistuminen on maksutonta! Kevätkauden 2024 keilaukset aloitetaan maanantaina 15.1. Tervetuloa, myös uudet keilaajat!

Virkistyspäivä Imatran alueen syöpään sairastuneille ja läheisille 21.8.2024

Virkistyspäivä Imatran alueella asuville syöpään sairastuneille ja läheisille Päivärannan kurssikeskuksen Rantasaunalla keskiviikkona 21.8. klo 9-15.

Päivän ohjelmaan sisältyy aamukahvi, lounas ja päiväkahvi sekä yhdessäoloa ynnä muuta ohjelmaa, rantasaunakin lämpiää. Virkistyspäivä on osallistujille maksuton, päivän toteutus rahoitetaan Silvastin testamenttivaroista. Osallistua voi, vaikka sairastumisesta ja sairastamisesta olisi pidempikin aika.

Ilmoittautuminen ke 7.8. mennessä Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitajalle puh. 0400 728 192 tai jaana.lemetyinen@sasy.fi. Huom! Virkistyspäivään mahtuu max 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.