Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00, paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Kahvi 2 € ja vapaaehtoinen arpa 2 €, pikkupaketti mukaan. Seuraava tapaaminen 21.2. klo 13, samalla pidetään osaston vuosikokous, mukana toiminnanjohtaja Niina Turunen.

Ajankohtaista

Osasto lähtee Imatran teatteriin pe 23.3. klo 18.30 katsomaan näytelmää ”Maailman ympäri 80 päivässä”. Liput 10 €. Ilmoittautuminen 28.2. mennessä puh. 040 810 6883.

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.30 – 15.30 Urheilutalon voimistelusalissa. Urheilutalon käyttömaksu 1,20 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista.
Ryhmästä voi tiedustella osaston sihteeriltä. Tervetuloa mukaan!

25.1. punttijumppa
1.2. kahvakuula