Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kerhotapaamiset Mansikkalan palvelutalon kerhohuoneella joka kuukauden 3. keskiviikko klo 15.00 (osoite Kauppakatu 3, Imatra). Ajankohtaisia aiheita. Kahvi 2 € ja vapaaehtoinen arpa 2 €. Tervetuloa! Syyskauden 2020 tapaamiset: 20.8., 16.9., 21.10. ja 18.11.

Terveysliikunta

Ohjattu senioriliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille.  Koronasta johtuen liikuntaryhmän kokoa on pienennetty, mutta jumppaan mahtuu vielä muutama. Ilmoittautumiset Kirstille puh. 040 810 6883. Huom! Syyskaudella 2020 terveysliikunta on ilmoittautuneille maksuton.

Ulkoilupäivä keskiviikkona 11.11.2020

Imatran osasto viettää ulkoilupäivää Imatran kylpylällä 11.11. klo 11 alkaen. Kokoonnutaan kylpylän pihalla. Ulkoilun jälkeen buffetlounas. Ilmoittaudu mukaan torstai 5.11. mennessä Kirstille, puh. 040 8106883.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot