Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Imatran seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Kuukausitapaamiset

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 15.00 (huom! vuonna 2020 uusi kellonaika), paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Tervetuloa! Syyskauden 2020 tapaamisista ilmoitetaan myöhemmin.

Terveysliikunta

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Urheilutalon käyttömaksu 1,50 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Terveysliikunnan alkamisesta ja viikko-ohjelmasta syksyllä 2020 ilmoitetaan myöhemmin.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot