Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa. Urheilutalon käyttömaksu 1,50 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille. Kevätkausi 2020: 9.1. – 23.4. Terveysliikunnan viikko-ohjelma löytyy oheisesta pdf-tiedostosta Terveysliikunta 2020.pdf.

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 15.00 (huom! vuonna 2020 uusi kellonaika), paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Tervetuloa!
Seuraava kerhotapaaminen ke 15.1.2020, vieraana Hanna Mattila Tainionkosken apteekista.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot