Imatra

Imatran seudun osaston kuukausitapaamiset pidetään Mansikkalan palvelutalolla joka kuukauden 3. keskiviikkona. Osasto järjestää Imatran kaupungin liikuntatoimen kanssa ohjattua terveysliikuntaa syöpäpotilaille.

Osaston puheenjohtaja Aarne Pöyhönen

Sihteeri Kirsti Kiisseli
puh. 040 810 6883, sähköposti kirsti.kiisseli@gmail.com

Osasto ilmoittaa Uutisvuoksen seurapalstalla noin kerran kuukaudessa. Lisätietoja tapahtumista saa myös osaston sihteeriltä.

Ohjattu terveysliikunta torstaisin klo 14.15 – 15.15 Urheilutalon voimistelusalissa to 5.9.2019 alkaen. Huom! Aloitus klo 14.15. Urheilutalon käyttömaksu 1,50 €/kerta. Monipuolista liikuntaa, joka kerralla erilaista. Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille syöpäpotilaille.
Ilmoittautuminen terveysliikuntaryhmään urheilutalolla tiistaina 27.8. klo 9-12. Ilmoittautuessa mainittava Saimaan Syöpäyhdistys. Myös osaston sihteerille voi ilmoittautua maanantaihin 26.8. mennessä, puh. 040 810 6883. Ryhmään osallistumisen omavastuu 20 € (sis. syksy 2019 ja kevät 2020) maksetaan osaston sihteerille ryhmän alkaessa.
Tervetuloa mukaan!

Imatran osaston kuukausitapaamiset joka kuukauden 3. keskiviikko klo 13.00, paikka Mansikkalan Palvelutalon kerhohuone, Kauppakatu 3. Syyskuussa 18.9. aiheena Roosanauhat ja keräyslippaat. Tervetuloa!

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Lappeenrannan neuvontahoitaja Jaana Lemetyiseen  Yhteystiedot