Syöpäjärjestöjen maksuttomat etäliikunnat, kevät 2024

Hyvinvointia liikunnasta!

Tiesitkö, että säännöllisestä ja monipuolisesta liikunnasta on hyötyä niin syöpähoitojen aikana kuin niiden jälkeenkin? Liikunta edistää syövästä kuntoutumista ja  nopeuttaa hoidoista toipumista. Se vähentää hoitojen haittoja ja lisää arjen hyvinvointia.

Syöpäjärjestöt tarjoaa maksuttomia etäliikuntatuokioita ja videotallenteita. Valitse itsellesi sopivat ja kokeile rohkeasti eri lajeja! Mukaan voi tulla myös kesken kauden.

Kevätkaudella 5.2.-26.4.2024 mm. tanssillisia tunteja, venyttelyä, rentoutusta, joogaa, pilatesta, FasciaMethod, lihasvoimaharjoitteluvideoita.

Lisätietoa, aikataulu ja linkit etäliikuntatuokioihin ja -videotallenteisiin
www.kaikkisyovasta.fi/palvelut/etaliikunta
Etäliikunta kevät 2024 Aikataulu pdf-tiedosto

Palvelun tarjoavat yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys, Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry ja Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys ry