Lappeenrannassa Voimaa valokuvasta: minä 2.0 -virkistysilta syöpää sairastaneille 6.6. klo 17-20

Lisätietoa tapahtumasta

Saimaan Syöpäyhdistys järjestää yhteistyössä kuvataideopiskelijan kanssa syöpää sairastaneille ja heidän läheisilleen virkistysillan Lappeenrannan linnoituksessa. Syövän jälkeen oma keho voi tuntua vieraalta, mutta muutoksiin voi myös suhtautua avoimin mielin. Kuka minä nyt olen? Tarjolla on vertaistukea, hauskaa yhdessäoloa ja pientä iltapalaa.

📍Voimaa valokuvasta: minä 2.0 -virkistysilta Lappeenrannan linnoituksessa (Katariinan aukio 4-6, rakennus 18) torstaina 6.6.2024 klo 17-20

📍Tapahtumassa tutustutaan omaan kehoon ja sen tämän hetkiseen olemukseen valokuvauksen avulla tutkivasti ja rennosti. Nyt saa heittäytyä luovaksi! Mukaan kuvauksiin voit pukea omat mieliasusteesi ja -korusi, tai hyödyntää tapahtumassa käytettävissä olevia laina-asusteita. Yhteensopivat tuulipuvut, kellohameet ja korkkarit, ainot, reinot, olkihattu – pue ylle mikä omimmalta tuntuu!

📍Tapahtumaan voit osallistua yksin tai läheisen kanssa. Osallistujat voivat kuvata toisiaan kuvataideopiskelija Mintun avustuksella, tai tulla Mintun kuvattavaksi. Valokuvaamisesta tai valokuvattavana olemisesta ei tarvitse olla aiempaa kokemusta! Jokaiselle tapahtumaan osallistuvalle henkilölle tai parille on varattu viidentoista minuutin kuvausaika. Tapahtumaan voit kuvausajasta riippumatta osallistua koko illan ajan.

📍Saat haluamastasi kuvasta heti mukaan A4-kokoisen valokuvatulosteen. Tulosteen hinta on 5€, jolla voit tukea Saimaan Syöpäyhdistyksen tekemää syöpätyötä. Omaa kuvausvuoroa odotellessa tai sen jälkeen voit askarrella kuvallesi kehyksen kierrätysmateriaalista sekä nauttia pientä iltapalaa.

📍Ilmoittaudu tapahtumaan 2.6. mennessä täyttämällä lomake täällä tai ota yhteyttä sirja.ojaniemi@sasy.fi, puh.  044 7766 330.