Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Seuraa toimintaamme Länsi-Savon ja Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstan ilmoituksista sekä tältä Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin seudun paikallisosaston sivulta.

Retki Katajankankaan puutarhalle ja Pirtin kehräämölle Hiirolaan ke 22.5.2019. Matkaan lähtö Mikkelin Matkakeskuksesta (Mannerheimintie 1) klo 13.00. Kulkujärjestys on Pirtin kehräämö, kahvit Harjun Helmi ja Katajakankaan puutarha. Arvioitu saapumisaika takaisin Mikkeliin on klo 18.00. Koko paketin hinta 10,-/hlö. Rahastus bussissa, joten varaa tasaraha! Ilmoittautuminen 15.5.2019 mennessä Pirkolle puh. 044 094 8485 tai s-posti pirkkot.ronkko@gmail.com. Tervetuloa!

Kauden päättäjäiset Tertin kartanossa ke 5.6.2019 klo 17-19. Omilla autoilla yhteiskyydillä lähtö Sataman hiekkakentän parkkipaikalta klo 16.30. Kahvit suolaisella ja makealla kahvileivällä, hinta jäsenelle 5,-/hlö ja ei jäsen 12,-/hlö. Sitovat ilmoittautumiset, erityisruokavaliot ja allergiat Pirkolle puh.044 094 8485 tai sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com ma 24.5.2019 mennessä. Tervetuloa!

Lymfajumpat jatkuvat syksyllä, ajankohdat ja teemat ovat vielä avoinna. Vetajänä Fysioterapeutti Leena Räisänen.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan! Seuraa ilmoitteluamme järjestöpalstalta ja Saimaan Syöpäyhdistyksen paikallisosaston kotisivuilta.

MIKKELIN SEUDUN OSASTON MENNEITÄ TAPAHTUMIA

Joulupuuro tilaisuutta vietettiin 4.12.2018 Ravintola Vinossa erilaisissa tunnelmissa. Essoten oma bändi Seko tarjosi meille viihdyttävän musiikkiakimaran vuosien takaa.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolainen piti luennon syöpähoitojen mahdollisen vaikutuksen imusuomiston kannalta 6.2.2019 Mikkelin keskussairaalan (Essote) auditoriossa runsaalle kuulijakunnalle.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot