Mikkeli

Mikkelin seudun osasto järjestää virkistys- ja vapaa-ajan toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Osaston käsityökerho kokoontuu Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun tiloissa.

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää jälleen kasvokkaisen toiminnan ja tapaamiset elokuussa. Kokoontumiset ja liikuntaryhmät voidaan toteuttaa, kun muistamme huolehtia tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä. Osallistua voi, kun on terve ja oireeton. Lue ohjeistuksemme paikallisosastojen tapaamisiin ja liikuntaryhmiin osallistuville:

Ohje kasvokkaiseen toimintaan osallistumisesta päiv. 15.6.2020 (pdf)

Mikkelin seudun osasto

Osaston puheenjohtaja Pirkko Rönkkö
puh. 0440 948 485, sähköposti pirkkot.ronkko@gmail.com

Sihteeri Pirjo Strandén
puh. 044 566 9080, s-posti stranden.pirjo@gmail.com

Osaston toiminnasta tiedotetaan Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstalla.

Käsityökerho

Käsityökerho kokoontuu kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 14-16 Saimaan Syöpäyhdistyksen  neuvontapalvelun tiloissa, Porrassalmenkatu 13 B, Mikkeli. Syksyn 2020 aikataulusta ilmoitetaan myöhemmin.

Liikunta

Osasto järjestää ohjattua liikuntaa syöpäpotilaille. Liikuntaryhmät  ja -tapahtumat ja niihin ilmoittautumisesta tiedotetaan, kun ajankohdat tarkentuvat.

Kulttuuri-, retki- ja muu toiminta

Mikkelin osasto järjestää vuosittain teatteri- ja virkistysretkiä sekä luentotilaisuuksia. Niistä tiedotetaan sitä mukaa, kun ajankohdat ja ilmoittautumisohjeet tarkentuvat.

Muutokset ovat mahdollisia päivämäärissä. Tervetuloa osallistumaan!

Mikkelin seudun tapahtumia viime vuosilta

Joulupuuro 4.12.2018 Ravintola Vinossa. Essoten oma bändi Seko tarjosi viihdyttävän musiikkikimaran vuosien takaa.

Fysio- ja lymfaterapeutti Saara Savolaisen luento syöpähoitojen vaikutuksista imusuonistoon helmikuussa 2019.

Jos haluat keskustella sairaanhoitajan kanssa, ota yhteyttä Mikkelin neuvontahoitaja Liisa Kauttoon  Yhteystiedot