Luomitarkastukset

Saimaan Syöpäyhdistys järjestää eri paikkakunnilla luomitarkastuksia, ns. luomihuolipäiviä. Huolestuttavat ihomuutokset tarkastaa ihotautien erikoislääkäri. Tavoitteena on vähentää huolta ihomuutoksista sekä lisätä tietoisuutta luomien muutoksista, ultraviolettisäteilyn vaikutuksista ihoon sekä turvallisesta auringonotosta.

Luomipäivän vastaanotolla ei tehdä toimenpiteitä vaan tarvittaessa ohjataan jatkotutkimuksiin.

Luomitarkastus on jäsenille maksuton ja muille 24 € (maksu käteisellä tarkastuksen yhteydessä).

Saimaan Syöpäyhdistyksen jäsenille suunnatut luomentarkastuspäivät ilmoitetaan ainoastaan jäsenkirjeessä, joka lähetetään kerran vuodessa tammi-helmikuussa. Kaikille avoimista luomentarkastuspäivistä ilmoitamme tällä verkkosivulla sekä paikallislehdessä ennen ajanvarauksen alkua.

Huomio! Ajanvaraus on välttämätön. Tarkastusaikoja annetaan vain ilmoitettuina ajanvarausaikoina. Tarkastusaikoja on rajallinen määrä ja ajanvarauspuhelimia vain yksi.

Kaikille avoimet tarkastukset ajoittuvat pääosin syyskaudelle. Luomitarkastusten paikkakunnat vaihtelevat vuosittain. Syksyn 2017 luomihuolipäivät:

Mikkeli ti 22.8.; ajanvaraus ke 16.8. klo 8.30 – 14, puh.nro 040 767 4048

Pieksämäki ti 5.9.; ajanvaraus ma 28.8. klo 8.30 – 14, puh.nro 040 767 4043

Lappeenranta to 7.9.; ajanvaraus to 31.8.2017 klo 8.00 – 9.00, puh.nro 0400 728 192

Heinola ke 13.9.; ajanvaraus ke 6.9. klo 8.30 – 14, puh.nro 040 767 4048

Enonkoski pe 22.9.; ajanvaraus ma 18.9. klo 9 – 15, puh.nro 040 767 4033