Virkistyspäivät

Saimaan Syöpäyhdistys toteuttaa lahjoitus- ja testamenttivaroin virkistyspäiviä ja -kursseja syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen.

Virkistyspäivät syöpäpotilaille 19.-21.4.2021

Järjestämme Anja Ester Pylkön rahaston rahoittamana virkistyspäivät syöpäpotilaille, jotka asuvat Lemin, Savitaipaleen, Suomennniemen ja Taipalsaaren alueella. Päiville voi hakea syöpäpotilas yksin tai yhdessä avio-/avopuolison kanssa.

Päivien tarkoitus on tarjota virkistystä ja vertaistukea. Ohjelmaan sisältyy kevyttä liikuntaa ja iloista yhdessäoloa. Täysihoidolliset päivät Imatran Kylpylässä ovat valituille osallistujille maksuttomat. Matkakuluja ei korvata.

Lisätietoa virkistyspäivistä ja hakukaavakkeen saa Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitajalta, puh. 0400 728 192. Hakukaavakkeen voi myös tulostaa itse alla olevasta pdf-tiedostosta ja täyttää ja lähettää Saimaan Syöpäyhdistykseen. Hakuaika virkistyspäiville päättyy 24.3., jonka jälkeen kaikille hakeneille ilmoitetaan, onko tullut valituksi päiville. Vuoden 2021 virkistyspäiville voidaan koronarajoitusten vuoksi valita 10 henkilöä.

Virkistyspäivät 2021 hakemus (pdf)

Virkistyspäivät 2021 esite (pdf)