Itä-Hämeen ryhmät

Itä-Hämeen alueelta Hartola, Heinola ja Sysmä ovat Saimaan Syöpäyhdistyksen toimialuetta. Ryhmien koordinointia hoitaa Saimaan Syöpäyhdistyksen Mikkelin neuvontahoitaja.

Itä-Hämeen (Päijät-Hämeen) alueen ryhmistä saat lisätietoa Mikkelin neuvontahoitajalta, puh. 040 767 4048, sähköposti liisa.kautto@sasy.fi. Ryhmistä ilmoitetaan myös paikallislehtien yhdistyspalstoilla.

Huomio: Koronavirustilanteen vuoksi Saimaan Syöpäyhdistyksen syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen tarkoitetut kasvokkain toteutettavat ryhmät ja kokoontumiset on peruttu toistaiseksi Syöpäjärjestöjen yleisen linjauksen mukaisesti. Järjestämme ryhmiä verkkovälitteisesti, ota yhteyttä ja kysy lisää tai Lisätietoa verkkoryhmistä.

Neuvontahoitajan tavoitat puhelimitse ja sähköpostitse. Myös tapaaminen vastaanotolla on mahdollista, tee ajanvaraus etukäteen, kiitos.

Hartola-Sysmä -alue

Naisten avoin vertaisryhmä

Vertaisryhmä on tarkoitettu rintasyöpään sairastuneille ja rintasyövän sairastaneille naisille. Lisätietoa ryhmästä saa myös neuvontahoitajalta puh. 040 767 4048 tai liisa.kautto@sasy.fi. Seuraava kasvokkain tapaaminen järjestetään koronaepidemiasta johtuvien kokoontumisrajoitusten jälkeen.