Osta Roosa nauha meiltä, tule myyjäksi tai tilaa nauhat henkilökunnallesi

Vuoden 2021 upea Roosa nauha on julkaistu ja siihen kesyttämättömän siveltimenvetonsa on tehnyt Eva Wahlström! Nyt voit hankkia nauhan tai useamman itsellesi, ystävillesi, työkavereillesi… Muistathan, että ostamalla nauhan meiltä, tuet työtämme syöpäpotilaiden ja läheisten hyväksi omalla alueellamme.

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi nauhamyyjäksi. Ota etukäteen tilaukset vastaan omassa lähipiirissäsi, kerää rahat (4 €/nauha) ja nouda nauhat lähimmästä toimipisteestämme.

Nauhoja saa kaikista toimipaikoistamme. Voit maksaa käteisellä, kortilla tai tehdä tilisiirron. Isommista määristä sovimme toimituksen ja laskutuksen erikseen.

Tehdään yhdessä hyvää ja turvataan syöpään sairastuneiden ja läheisten tuki. Ota yhteyttä! Saimaan Syöpäyhdistyksen yhteystiedot

Vaaleanpunaisessa huoneessa nainen ja vaaleanpunainen nauha. Kuvassa teksti Rajat eivät ole meitä varten.

Roosa nauha on Syöpäsäätiön keräystunnus. Keräyksestä saatavilla varoilla tuetaan vuosittain syöpätutkimusta ja potilaiden ja läheisten neuvontapalveluita.