Olemme Roosa nauha -asialla täällä ja siellä, katso missä

Roosa nauha -kampanjan aikana meidät löydät toimipaikkojemme lisäksi myös erilaisista tapahtumista. Alla tietoa, mistä (täydennämme luetteloa sitä mukaa, kun paikat ja ajat varmistuvat). Bongaa Roosa-keräysliivit ja tule nauhaostoksille tai ihan vaan juttelemaan!

Pieksämäellä to 6.6. klo 15-17 yhdistyksen Roosa nauha -piste Vinkkivarikolla (Veturitorin ja Prisman välinen aulassa). Paikalla myös Pieksämäen vanhusneuvoston jäseniä.

Pieksämäellä Pisaban salibandypelissä to 6.6. klo 19 alkaen Roosa nauhat myynnissä. Osoite: Bola halli, Karjalankatu 37.

Lappeenrannassa la 8.10. Roosa nauha -jamit Scandic Hotel Patriassa klo 17-22. Liput ennakkoon Saimaan Syöpäyhdistyksestä ja ovelta 15 €. Roosa nauhoja, lipaskeräys, lahjakorttiarvontaa. Live-musiikista vastaavat viihdeorkesterit  ATK-tuki ja $uuret $etelit. Parketilla saa jammailla itsekseen ja porukalla.

Lappeenrannassa ke 19.10. klo 19.15 alkaen kaikille avoin maksuton jääkiekko-ottelu Kisapuiston jäähallissa. LUT-LAB opiskelijoiden Parru HT vs. PEPO HC. Hyväntekeväisyysottelun vapaaehtoismaksujen tuotot ohjataan Saimaan Syöpäyhdistykselle (vapaaehtoinen sisäänpääsymaksu ja Roosa nauha -lipaskeräys).

Roosa nauha -päivänä perjantaina 7.10.2022:
Imatran osastolaiset ovat tavattavissa Imatran K-Citymarketissa nauhamyynnin ja lipaskeräyksen merkeissä klo 10-12.

Savonlinnan osastolaiset rientävät keräyslippaineen puolenpäivän aikaan Mertalan S-Markettiin. Muistathan, että käteislahjoitusten lisäksi käy MobilePay.
Ja Savonlinnan neuvontahoitajamme Janna Puurunen vapaaehtoisineen jalkautuu Prisman aulaan sekä K-Citymarketiin.

Pieksämäen neuvontahoitajamme Jaana Jormakka on Citymarketissa klo 8.30-18 Roosa nauhojen ja lipaskeräyksen merkeissä. Nauhat voi maksaa myös pankkikortilla ja lahjoitukset lippaaseen tehdä MobilePayllä.

Mikkelissä neuvontahoitajamme Liisa Kautto ja joukko vapaaehtoisia jalkautuu lipaskeräykseen ja nauhamyyntiin K-Citymarkettiin klo 10-14. Nauhat voi maksaa myös pankkikortilla ja lahjoituksia lippaaseen tehdä MobilePayllä.

Lappeenrannassa: IsoKristiinassa on toiminnanjohtajamme Niina Turunen klo 9-11 Roosa nauha -liivi yllään ja keräyslipas mukanaan. Ja Prismassa lipaskeräystä tekee neuvontahoitajamme Jaana Lemetyinen klo 11-14. Lippaisiin voi lahjoittaa myös MobilePayllä!

Täällä olimme jo:
Oli kiva nähdä teitä! Kiitos nauhojen ostajille💗
Lappeenrannassa 23.9. – 27.9. Roosa nauha PopUp Kauppakeskus IsoKristiinassa.
Savonlinnassa pe 23.9. Linja-autoaseman Kauppakeskuksessa Roosa nauha -myyntipiste ja lipaskeräys.
Savonlinnassa pe 23.9. Savonlinnan osastomme TaitoShopissa ja torilla ja la 24.9. Linja-autoaseman käytäväkirppiksellä.
Savonlinnassa la 24.9. klo Hyvinvointimessut Tanhuvaaran Sport Resortissa.
Imatralla la 24.9. paikalliset osastolaisemme Lappeentien K-marketin pihalla.
Lappeenrannassa pe 30.9. Kauppakeskus Gallerian muotitapahtuma Tyylillä, Roosa nauha -myyntipiste  ja lipaskeräys.