Mikkelissä hyvinvointia ja jaksamista vahvistava kurssi. Hakuaika päättyy 23.8.

Kurssi on tarkoitettu syöpään sairastuneille tai syövän sairastaneille. Kurssin tavoitteena on auttaa kuntoutujaa löytämään itselleen konkreettisia hyvinvointia lisääviä ja vahvistavia asioita.  Kurssi koostuu 6 tapaamiskerrasta kahden viikon välein. Jokaisella tapaamiskerralla on eri teema. Omaa hyvinvointia tuetaan toiminnallisilla harjoitteilla, keskusteluilla ja välitehtävillä. Kuntoutujat saavat lisätietoa liikunnan ja ravinnon merkityksestä omaan jaksamiseen, vertaistukea sekä vahvistusta omalle seksuaalisuudelle ja minäkuvalle. Opetellaan löytämään omat voimavarat ja mielekkäitä tapoja rentoutua.

Kurssia ohjaavat Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja ja työnohjaaja/pari- ja seksuaaliterapeutti.

Kurssille valitaan 10 osanottajaa hakemusten perusteella. Hakemukset käsitellään hakuajan päätyttyä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan, onko tullut valituksi kurssille.

Lisätietoa kurssista ja hakulomakkeen saa Saimaan Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelusta >yhteystiedot. Hakulomakkeen voi myös itse täyttää ja tulostaa alla olevasta pdf-tiedostosta. Täytetty hakemus lähetetään Saimaan Syöpäyhdistykseen.

Kurssille osallistuminen on maksutonta. Tuettu Veikkauksen tuotoilla.

Kurssin esite Hyvinvointikurssi syksy 2019

Hakemuslomake syöpäpotilaiden kurssille