Kampanjahaaste! Syöpä jättää jäljen. Jätä sinäkin. Sydänjälki.

Niina Turunen

Saimaan Syöpäyhdistys käynnistää paikallisen Sydänjälki-kampanjan huhtikuun 2. päivä. Kampanjalla kerätään varoja syöpään sairastuneiden auttamistyöhön yhdistyksen omalla toimialueella, jolla syöpä koskettaa kymmeniä tuhansia ihmisiä vuosittain.

Haastamme sinut mukaan auttamaan!

Voit osallistua kampanjaan monin eri tavoin:

• lahjoittamalla tai ostamalla Sydänjälki T-paidan tai -avainnauhan sydanjalki.fi -verkkokaupassa.
  • haastamalla muita lahjoittamaan postaamalla somessa (hashtag #sydänjälki #saimaansyöpäyhdistys). Saat toimipisteistämme lainaksi Sydänjälki-plakaatin kuvaa varten, jos haluat.
  • jakamalla kampanjasta tietoa Facebookissa ja Instagramissa ja kommentoimalla kampanjaan liittyviä julkaisuja, jotta kampanja saa näkyvyyttä
  • ottamalla käyttöön Facebookissa profiilikuvakehyksen ”Jätin Sydänjäljen”, kun olet lahjoittanut kampanjaan tai ostanut Sydänjälki-tuotteen

www.sydanjalki.fi
#sydänjälki
#saimaansyöpäyhdistys

Kampanja päättyy huhtikuun lopussa.

Syöpä on liian iso taakka kannettavaksi yksin

Kiireetön kohtaaminen, neuvonta sekä vertaistuki auttavat syöpää sairastavia ja heidän läheisiään eteenpäin haastavassa elämäntilanteessa. Yhdistyksemme kulkee heidän rinnallaan syöpäsairauden kaikissa vaiheissa tarjoten maksutonta tukea kuten keskustelua, tukihenkilöitä, vertaistukiryhmiä ja erilaisia kursseja. Sydänjälki-kampanjalla kerätään varoja auttamistyöhömme.

Lahjoitetut varat käytetään omalla toimialueellamme

Pienistä puroista syntyy isoja virtoja, joten jokainen pieni teko kampanjan eteen on merkittävä. Mitä useampi tietää kampanjasta, sitä parempi mahdollisuus sillä on onnistua. Käytämme kampanjaan lahjoitetut varat tuen järjestämiseen yhdistyksemme omalla toimialueella.

Annamme mielellämme lisätietoja tavoista, jolla voit olla tukemassa kampanjaa. Voit itsekin ideoida oman tapasi olla mukana kampanjassa. Jospa se onkin jotain ihan muuta, jotain, mitä emme ole vielä keksineet!